• Anonym

Slappa (stora) fittor..

Det är mycket snack om storleken på våra kukar, och vissa tjejer kommenterar att de inte ens skulle kunna tänka sig en kille med en mindre kuk är 18-20 cm. Nu är det så att det finns otroligt tajta och sköna fittor som kan anpassa sig och njuta av olika kukstorlekar. Jag har en standard kuk på 15 cm och några tjejer man legat med har man nästan drunknat i. Stora slappa fittor som inte alls är sköna. Dessa slappa brudar behöver väldigt stora kukar för att känna nått, men då är det killen som har för liten. Detta är ett jävla hycklande.

Finns det fler killar som känner igen sig i detta?

• Svar på tråden Slappa (stora) fittor..
  • Lenora
    konkelbär skrev 2012-03-03 23:51:23 följande:
    Det är väl klart! Snälla någon, hur ofta är sexet kanon redan ifrån början? Det är väldigt ovanligt... Man måste ju lära känna varandra, både fysiskt och psykiskt innan det kan bli riktigt bra ;)
    Absolut!

En del av oss får jobba lite med att få det att fungera. Vi väntade ett par månader innan vi hade sex första gången på grund av en hel del olika orsaker och det var riktigt bra, men nu efter tio år är det helt fantastiskt!

Det enda problemet i vår situation är att jag måste vara riktigt villig och förberedd för att det ska bli bra, med tidigare män med mindre utrustning hade vi kunnat köra och jag kommit igång efter ett tag. 

Det är inte bara fördelar med att vara man med ett stort paket om man blir tillsammans med en kvinna som inte är vid och djup. 
  • Anonym (knut)

Jag känner aldrig något när jag är inne i min fru. Bara att det är varmt och vått. Ungefär som att stoppa ner pitten i ett glas med varmvatten. Jag har iof en liten kuk på bara 13 cm och 10 cm grov så det kanske är därför. Men att komma för fort har aldrig varit ett problem för mig. Skulle kunna hålla på hur länge som häst bara jag lyckas hålla ståndet uppe. Och det gör jag med att visualisera olika bilder medans jag håller på.

Hon har fött två barn...fast om det har påverkat vet jag inte. Kommer inte ihåg hur det kändes innan. 

• Anonym (välja)

Du kanske ska fråga först om hon är trång lr slapp så slipper du besväret :) Annars finns det väl lösfittor i silikon att köpa! Men och andra sidan så kanske du har svårt att få fitta så då får du kanske ta det som erbjuds :) Ger mig fan på att du har en liten kuk iaf och har komplex för det!!

• Anonym

Bra sex sitter inte i kukar eller fittor, det sitter i huvudet på dom som är med, det rent fysiska är ju bara en liten, liten del av åtrån.

• Anonym (slappig)
    Anonym (knut) skrev 2012-03-04 06:09:44 följande:
    Jag känner aldrig något när jag är inne i min fru. Bara att det är varmt och vått. Ungefär som att stoppa ner pitten i ett glas med varmvatten. Jag har iof en liten kuk på bara 13 cm och 10 cm grov så det kanske är därför. Men att komma för fort har aldrig varit ett problem för mig. Skulle kunna hålla på hur länge som häst bara jag lyckas hålla ståndet uppe. Och det gör jag med att visualisera olika bilder medans jag håller på.

Hon har fött två barn...fast om det har påverkat vet jag inte. Kommer inte ihåg hur det kändes innan. 
    Jag tycker det är så tråkigt att höra att du måste visualisera bilder för att bli kåt, finns det inget sätt som du kan "dela" kåtheten med din kvinna? Min man brukar berätta erotiska historier för mig, det låter säkert töntigt, men vi blir båda upphetsade av det. Han brukar berätta om vad han gjort med tidigare flickvänner, ibland hittar han på saker och jag blir upphetsad, sen blir han uphetsad av att jag blir det och sen är allt i rullning Flört 

Jag tycker tex att det skulle va bättre om ni såg porr tillsammans än att du har "egna" fantasier medans ni har sex... om ni delar allting så kommer ni varandra närmare på alla plan. Kan du inte berätta om det du visualiserar för din kvinna? Hon kanske skulle gilla det, man vet aldrig Flört 
  • Anonym (Hick?!)

Men hur vet man om man e för stor då?

Jag e ganska nysinglad o har bara varit m en kille sen min man. Har fött två barn... Kan en barnmorska känna det? För jag tänker att man kanske ändå inte får ett ärligt svar om man ska fråga en person som man precis legat med....
    (om han ville hela tiden typ 2-4 ggr varje gång vi sågs under ca 8 mån kan det varit kasst då?) 

• Anonym (slappig)
    Anonym (Hick?!) skrev 2012-03-04 19:21:28 följande:
    Men hur vet man om man e för stor då?

Jag e ganska nysinglad o har bara varit m en kille sen min man. Har fött två barn... Kan en barnmorska känna det? För jag tänker att man kanske ändå inte får ett ärligt svar om man ska fråga en person som man precis legat med....
    (om han ville hela tiden typ 2-4 ggr varje gång vi sågs under ca 8 mån kan det varit kasst då?) 
    Nej, då var det inte kasst, girlfriend Flört tror han hade det riiiiiiiiiktigt trevligt med dig Glad
  • Anonym (Hick?!)
    Anonym (slappig) skrev 2012-03-04 19:31:26 följande:
    Nej, då var det inte kasst, girlfriend Flört tror han hade det riiiiiiiiiktigt trevligt med dig Glad

Tack! Men ändå... Blir nojig har inte ens tänkt att det kunde vara så... Han dumpade mig, så det räckte inte till ändå och han var ganska stor, inget monster, men lite större än genomsnitt skulle jag tro.

Du som verkar ha koll "Slappig", tror du att en barnmorska kan "se" om man e större än andra? 
  • Glädje58
    Anonym (knut) skrev 2012-03-04 06:09:44 följande:
    Jag känner aldrig något när jag är inne i min fru. Bara att det är varmt och vått. Ungefär som att stoppa ner pitten i ett glas med varmvatten. Jag har iof en liten kuk på bara 13 cm och 10 cm grov så det kanske är därför...
    Det finns ju vissa ställningar som gör att hon klämmer åt lite bättre. Även perfekt när kuken är lite mindre. Har dock inte själv provat, men sett det på någon video
  • Benjy

Som om inte vi tjejer får höra om bröst hit och dit... 

Svar på tråden Slappa (stora) fittor..