Anonym (knut) skrev 2012-03-04 06:09:44 följande:
Jag känner aldrig något när jag är inne i min fru. Bara att det är varmt och vått. Ungefär som att stoppa ner pitten i ett glas med varmvatten. Jag har iof en liten kuk på bara 13 cm och 10 cm grov så det kanske är därför. Men att komma för fort har aldrig varit ett problem för mig. Skulle kunna hålla på hur länge som häst bara jag lyckas hålla ståndet uppe. Och det gör jag med att visualisera olika bilder medans jag håller på.
Hon har fött två barn...fast om det har påverkat vet jag inte. Kommer inte ihåg hur det kändes innan.
Jag tycker det är så tråkigt att höra att du måste visualisera bilder för att bli kåt, finns det inget sätt som du kan "dela" kåtheten med din kvinna? Min man brukar berätta erotiska historier för mig, det låter säkert töntigt, men vi blir båda upphetsade av det. Han brukar berätta om vad han gjort med tidigare flickvänner, ibland hittar han på saker och jag blir upphetsad, sen blir han uphetsad av att jag blir det och sen är allt i rullning
Jag tycker tex att det skulle va bättre om ni såg porr tillsammans än att du har "egna" fantasier medans ni har sex... om ni delar allting så kommer ni varandra närmare på alla plan. Kan du inte berätta om det du visualiserar för din kvinna? Hon kanske skulle gilla det, man vet aldrig