• Anonym

Slappa (stora) fittor..

Det är mycket snack om storleken på våra kukar, och vissa tjejer kommenterar att de inte ens skulle kunna tänka sig en kille med en mindre kuk är 18-20 cm. Nu är det så att det finns otroligt tajta och sköna fittor som kan anpassa sig och njuta av olika kukstorlekar. Jag har en standard kuk på 15 cm och några tjejer man legat med har man nästan drunknat i. Stora slappa fittor som inte alls är sköna. Dessa slappa brudar behöver väldigt stora kukar för att känna nått, men då är det killen som har för liten. Detta är ett jävla hycklande.

Finns det fler killar som känner igen sig i detta?

• Svar på tråden Slappa (stora) fittor..
  • Glädje58
    Anonym (slapp) skrev 2012-01-29 16:54:53 följande:
    Så om man har fladdriga blygläppar blir du avtänd? Jag har fött två barn, och jag har fortfarande snygg kropp, på alla ställen utom där nere! Fy faan vad jag ser ut alltså! Det är precis som du säger, som två rostbiffskivor... jag har funderat på att göra operation, speciellt eftersom jag nu har brutit upp med pappan och vill träffa nån ny... det är ju faan pinsamt att visa fittan. Jag var med en kille nyligen som ville gå ner på mig men han fick aldrig det för jag skäms över den. Den ser normal ut när man bara tittar på den men om jag rör på mig ser det fann inte klokt ut. 

Tycker du man borde operera, skulle du bli avtänd om du går ner på en tjej och den ser ut sådär?

Jag skulle nog avbryta och gå ut i köket för att göra ett par rostbiffsmörgåsar, fan, man blir ju hungrig av sånt.
  • Anonym
    Anonym (Mamma och tight) skrev 2012-03-02 22:02:15 följande:
    Han är inte mer utrustad än någon annan utan helt "normal" (vad det nu är) men han vet precis hur han ska använda hela sig själv för att tillfredställa mig till 100% ;)  
    Medel aka normal är mellan 12-15cm och runt 10-13cm i omkrets hos svenska män.
    En ny statistik har visat att ca 95% av alla män ligger mellan 12-22 cm i längd.
  • Lenora

Hur många är det egentligen som inte har klart för sig att det finns olika storlekar för både kvinnor och män?

Fördelen som kvinna är väl att man kan göra övningar som förbättrar situationen. Men vi alla kan anstränga oss lite för att göra det fint och skönt ändå.

Själv är jag naturligt tight även i mitt mest upphetsande tillstånd och ganska kort medan min man är stor och lång men trots att vi inte är en perfekt kombination så får vi det att fungera. Det krävs bara lite extra erfarenhet och känsla. Efter tio år tillsammans går det bara bra kan jag tala om.

• Gotlänning

Vilket larv och krångel om mannens balle och tjejers fitta, jag är ingen porrstjärna vad kommer till storlek och ingen har klagat hitintills, å andra sidan är mina fingrar och mun överallt och läser av genom andning vad som funkar och inte.

Kom igen karljävlar, det handlar inte om meter per sekund eller hur mycket ni kan få fittan att knaka i storlek utan om helheten, fan vad ni krånglar till det. 

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Anonym

Ts har nog väldiga komplex för sin kuk eftersom han så gärna vill lägga skulden på kvinnan för han inte känner något.

• Glädje58
    Anonym skrev 2012-03-03 01:13:21 följande:
    ...En ny statistik har visat att ca 95% av alla män ligger mellan 12-22 cm i längd.

Jag har för mig att ungefär 100% av alla män ligger mellan 1-46 cm i längd. Känns rätt skönt att veta att man är inom den vanligaste gruppen. Vem vill liksom vara utanför?
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2012-01-29 12:44:49 följande:
    Det är mycket snack om storleken på våra kukar, och vissa tjejer kommenterar att de inte ens skulle kunna tänka sig en kille med en mindre kuk är 18-20 cm. Nu är det så att det finns otroligt tajta och sköna fittor som kan anpassa sig och njuta av olika kukstorlekar. Jag har en standard kuk på 15 cm och några tjejer man legat med har man nästan drunknat i. Stora slappa fittor som inte alls är sköna. Dessa slappa brudar behöver väldigt stora kukar för att känna nått, men då är det killen som har för liten. Detta är ett jävla hycklande.

Finns det fler killar som känner igen sig i detta?
    håller med dej totalt om att det är tjejen som har stor muff isf! Inte ni killar som har lite snopp utan tjejer med sönder knullad muff! 

Men det där med vissa kommentarer om blygläpparna helst om dom yttre så är det väl inget en tjej fel om att hon har fötts med de, har alltid skämts över min sen första gången en kille tog på min muff och påpekade att jag hade stora, va oskuld hur tror ni det kände kul? Jag rår väl inte för om jag fötts med stora yttre blygläpparna eller? Sen den dagen har ingen kille fått kollat, tog över 1 år efter jag och min kille börjat ha sex innan han fick se min muff för jag skämdes så plus att han bara får kolla nån sekund sen den dagen har jag tycket min muff den fulaste som finns alltid skämts över den och allt, han får inte än idag kolla på den över 5 sec!
  • Anonym (igen)

Kan inte nån förklara för mej vad mannens kuklängd har med fittas vidd att göra, fattar faktiskt inte de?????

• Lenora
    Anonym (tjej) skrev 2012-03-03 05:39:45 följande:
    håller med dej totalt om att det är tjejen som har stor muff isf! Inte ni killar som har lite snopp utan tjejer med sönder knullad muff! 

Men det där med vissa kommentarer om blygläpparna helst om dom yttre så är det väl inget en tjej fel om att hon har fötts med de, har alltid skämts över min sen första gången en kille tog på min muff och påpekade att jag hade stora, va oskuld hur tror ni det kände kul? Jag rår väl inte för om jag fötts med stora yttre blygläpparna eller? Sen den dagen har ingen kille fått kollat, tog över 1 år efter jag och min kille börjat ha sex innan han fick se min muff för jag skämdes så plus att han bara får kolla nån sekund sen den dagen har jag tycket min muff den fulaste som finns alltid skämts över den och allt, han får inte än idag kolla på den över 5 sec!
    Finns det verkligen några som helst belägg för att ett aktivt sexliv skulle göra en kvinna mer slapp och djup?

Jag tvivlar.

Men oroa dig inte för dina blygdläppar, jag kan slå vad om att de allra flesta skulle tycka att du bara ser fin ut. Prata med din kille om det.
  • Glädje58
    Anonym (tjej) skrev 2012-03-03 05:39:45 följande:
    ... Sen den dagen har ingen kille fått kollat, tog över 1 år efter jag och min kille börjat ha sex innan han fick se min muff för jag skämdes så plus att han bara får kolla nån sekund sen den dagen har jag tycket min muff den fulaste som finns alltid skämts över den och allt, han får inte än idag kolla på den över 5 sec!

Men om han tycker att de är fina och sköna, skulle han då få titta på dem? Du är säkert väldigt hård i din bedömning ang dina egan blygdläppar.
Svar på tråden Slappa (stora) fittor..