Anonym skrev 2012-01-29 12:44:49 följande:
Det är mycket snack om storleken på våra kukar, och vissa tjejer kommenterar att de inte ens skulle kunna tänka sig en kille med en mindre kuk är 18-20 cm. Nu är det så att det finns otroligt tajta och sköna fittor som kan anpassa sig och njuta av olika kukstorlekar. Jag har en standard kuk på 15 cm och några tjejer man legat med har man nästan drunknat i. Stora slappa fittor som inte alls är sköna. Dessa slappa brudar behöver väldigt stora kukar för att känna nått, men då är det killen som har för liten. Detta är ett jävla hycklande.
Finns det fler killar som känner igen sig i detta?
håller med dej totalt om att det är tjejen som har stor muff isf! Inte ni killar som har lite snopp utan tjejer med sönder knullad muff!
Men det där med vissa kommentarer om blygläpparna helst om dom yttre så är det väl inget en tjej fel om att hon har fötts med de, har alltid skämts över min sen första gången en kille tog på min muff och påpekade att jag hade stora, va oskuld hur tror ni det kände kul? Jag rår väl inte för om jag fötts med stora yttre blygläpparna eller? Sen den dagen har ingen kille fått kollat, tog över 1 år efter jag och min kille börjat ha sex innan han fick se min muff för jag skämdes så plus att han bara får kolla nån sekund sen den dagen har jag tycket min muff den fulaste som finns alltid skämts över den och allt, han får inte än idag kolla på den över 5 sec!