• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Anonym signatur2)

det framstår ganska tydligt att det är en feminist

• Samtalshoran
    Anonym (Anonym signatur2) skrev 2015-12-24 06:45:12 följande:

det framstår ganska tydligt att det är en feminist

TS kanske mycket väl är feminist, men åsikten hon uttrycket är inte nödvändigtvis feministisk och den representerar ej vad feminister i allmänhet tycker om saken.
  • Anonym (The unknow ghost)

Jaha dags & återuppliva en 4 år gammal tråd... 

Nå TS slängde du ut din kille pga att han satt & runkade ? 
    Vad har du egentligen för diagnoser när du anser att det är otrohet när 
    man drar en runk i sin ensamhet ? 
    Vet du hur mänskligt det är att onanera ? 

Onani är något som får både män & kvinnor att må efter man har 
     har onanerat ! 
    När man får orgasm så släpps det loss dopaminer i hjärnan & det boostar ens välmående 

• Anonym (Viper83)

Tycker det e så lågt att kasta ut honom bara för han satt o runkade, som att TS aldrig har legat o lekt med sig själv när hon varit själv hemma? Eller de e kanske skillnad på när en tjej leker med sig själv mot att en kille runkar?

Min sambo har kunnat legat hemma när hon varit ledig o lekt, o de har hon kunnat smsat eller sagt när jag kommit hem, o konstig e jag kanske men jag blir tänd över att höra det.

Jag har kunnat runka o min Sambo ser inget negativt med det.

• Anonym (Vaskejänta)
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

Oj då. Jag bedriver själv en tråd där jag äntligen fått min kille att runka då vi är särbos så han kan få slappna av och förstår ingenting av en sån här tråd att man inte ska få runka om man vill . Vad är vitsen att förbjuda det i förhållande ? Inte kan man väl bli sotis om partnern råkar kolla på porr till eller ? Det är inte otrohet det är bara fantasier och det måste man få ha. Men jag respekterar alla så förstår att en del gillar det ej men det ligger långt från min natur.
  • Anonym (Fejkblond)

Den här tråden är så rolig så jag dör :D är ni (som härjar) på riktigt arga för att snubben runkar? Det är väl hans ensak. Om han gör det istället för att ligga är väl inte så kul men kom igen...

• Linnea1994
    Anonym (Fejkblond) skrev 2016-10-06 23:20:15 följande:

Den här tråden är så rolig så jag dör :D är ni (som härjar) på riktigt arga för att snubben runkar? Det är väl hans ensak. Om han gör det istället för att ligga är väl inte så kul men kom igen...

Tyvärr verkar det värsta moralkärringarna som häll till på FL ha försvunnit sedan något år. Så det är inte lika skoj längre att läsa denna typ av trådar.
  • Asirna

Haha om han väljer runka istället för samlag ligger väl problemet i sänghalmen hos hans partner som inte tillfredställer honom riktigt

• Asirna
    Anonym (Anonym signatur2) skrev 2015-12-23 15:10:39 följande:

Feminister är makalösa, när män runkar privat så är det otrogenhet men när kvinnor är otrogna så är det inte otrogenhet utan att vara "poly"

TS är ingen feminist.
Svar på tråden Den jäveln runkade!