Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
det framstår ganska tydligt att det är en feminist
det framstår ganska tydligt att det är en feminist
Jaha dags & återuppliva en 4 år gammal tråd...
Nå TS slängde du ut din kille pga att han satt & runkade ?
Vad har du egentligen för diagnoser när du anser att det är otrohet när
man drar en runk i sin ensamhet ?
Vet du hur mänskligt det är att onanera ?
Onani är något som får både män & kvinnor att må efter man har
har onanerat !
När man får orgasm så släpps det loss dopaminer i hjärnan & det boostar ens välmående
Tycker det e så lågt att kasta ut honom bara för han satt o runkade, som att TS aldrig har legat o lekt med sig själv när hon varit själv hemma? Eller de e kanske skillnad på när en tjej leker med sig själv mot att en kille runkar?
Min sambo har kunnat legat hemma när hon varit ledig o lekt, o de har hon kunnat smsat eller sagt när jag kommit hem, o konstig e jag kanske men jag blir tänd över att höra det.
Jag har kunnat runka o min Sambo ser inget negativt med det.
Han gjorde rätt i att runka det har du inget med att göra för det är inte otrohet precis.
Det är skönt och naturligt och bra mot prostatacancer
cancer.se/prostatacancer/sa-kommer-du-undan-prostatacancer/
Den här tråden är så rolig så jag dör :D är ni (som härjar) på riktigt arga för att snubben runkar? Det är väl hans ensak. Om han gör det istället för att ligga är väl inte så kul men kom igen...
Den här tråden är så rolig så jag dör :D är ni (som härjar) på riktigt arga för att snubben runkar? Det är väl hans ensak. Om han gör det istället för att ligga är väl inte så kul men kom igen...
Haha om han väljer runka istället för samlag ligger väl problemet i sänghalmen hos hans partner som inte tillfredställer honom riktigt
Feminister är makalösa, när män runkar privat så är det otrogenhet men när kvinnor är otrogna så är det inte otrogenhet utan att vara "poly"