• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Pentra
    Anonym (LindaTr) skrev 2015-11-28 16:15:55 följande:
    Du borde skämmas! Jag hade kastat ut min kille direkt om han satt och runkade när jag kom hem. Jag accepterar inget sådant beteende, det är respektlöst och äckligt. Skandal att personer här inte förstår TS.

Att du betecknar en partners intimprivata, och faktiskt i sanning hälsobefrämjande, sexliv med sig själv som respektlöst och äckligt säger och avslöjar en hel del om den okunskapsnivå du själv befinner dig på gällande detta... ... ... /Pentra
  • Anonym (Mjo)
    Volkheim skrev 2015-11-29 02:29:17 följande:

Min fru blev jättebesviken på mig när jag åt en ICA Vi choklad/kokos-kvarg och hon inte hade möjlighet att köpa en =/

Men onanera? Det gör vi när vi vill, oavsett om den andre är med eller ej. När man är sugen eller behöver egentid så tar man det i sina egna händer, pun intended.

Sex tillsammans är awesome och inget som lider av det.

Klart att antionanisterna har rätt att känna som de gör, men jag tycker att en sådan syn på sexualitet är väldigt ohälsosam, både fysiskt och psykiskt för båda partnerna.

Klart det är ohälsosamt, det är ju därför de är så bittra hela bunten!
  • Åttionian

Det här är en av de roligaste trådarna som någonsin gjorts under Familjeliv:s snart 13-åriga existens.

• Anonym (R)

Äckligt att runka? Det som är äckligt och respektlöst är att kontrollera den andre. Tror du TS att du har rätt att bestämma vad den andre får göra med sin egen kropp? Så jävla löjligt... hoppas att stackarn hittade någon som han kan runka tillsammans med frivilligt när han vill.

Hur går det annars TS? Är du fortfarande singel sedan dess? :D

• Anonym (Anonym signatur2)

Feminister är makalösa, när män runkar privat så är det otrogenhet men när kvinnor är otrogna så är det inte otrogenhet utan att vara "poly"

• Anonym (Smen)

Hade inte jag fått runka för min fru så hade hon åkt ut, eller så hade jag flyttat med ett leende i hela nyllet!

• Framstegsmask

Helt ofattbart att det finns de i tråden som på allvar (?) menar att det är rätt att kasta ut någon som runkar! Lol!
    Att man delvis äger varandras sexualitet genom exklusivitet i ett monogamt förhållande är en sak, men att helt äga sin partners sexualitet genom att förbjuda onani behöver man hjälp med.
    Kontrollbehov och extrem svartsjuka kan man få hjälp om man går i terapi.
    Killen är nog mycket gladare på egen hand (pun intended)!

• Nenne666
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

Maj Gadd!
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Anonym signatur2) skrev 2015-12-23 15:10:39 följande:

Feminister är makalösa, när män runkar privat så är det otrogenhet men när kvinnor är otrogna så är det inte otrogenhet utan att vara "poly"

Eeh va? 
    Hur fan fick du inte feminism i det här, har ts skrivit att hon är feminist? 

Jag och många, många andra med mig är feminister utan att ens höja på ögonbrynet om våra partners onanerade.
    Vad fan det angår ju ingen annan än den som onanerar. 
    Slut pålägg oss åsikter du intevet ett dugg om,
  • Framstegsmask
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-12-23 16:03:34 följande:
    Eeh va? 
    Hur fan fick du inte feminism i det här, har ts skrivit att hon är feminist? 

Jag och många, många andra med mig är feminister utan att ens höja på ögonbrynet om våra partners onanerade.
    Vad fan det angår ju ingen annan än den som onanerar. 
    Slut pålägg oss åsikter du intevet ett dugg om,
    Nämen, allt är PK-medias fel. De tror ju SD är rasister. Jag är inte rasist, men...
    Fast det får man väl inte säga i de här landet längre. Jag tänker i alla fall säga negerboll. Rör inte Pippi!

Folk på internet är dumma i huvudet tyvärr. Kan tänka mig att Anonym signatur2 inte ens vet vad feminism är för något och inte heller att det som alltid finns olika nyanser av samma sak.
    Inget att bry sig om med andra ord.
Svar på tråden Den jäveln runkade!