Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Bo)
    Shameless skrev 2018-11-24 22:58:16 följande:
    Haha, jävla tönt.
    Det är du som är en jävla runkande tönt. Du som en feminin kille skulle säkert vilja att din kille runkar på dig.
  • Anonym (Bo)
    Merkel skrev 2018-11-24 18:14:53 följande:

Alla killar runkar Vad är det du retar dug på

Att tvångsmässigt hålla på och runka som du och TS pojkvän är däremot skadligt.
    Det är slappa, allmänt värdelösa män som är runkmissbrukare, ett symtom på ett dekadent samhälle.
  • Anonym (Annelie)

Vad är det för fel att runka? Helt naturligt. Jag smeker mig själv när jag är hemma ensam.

• Bondi
    Amanda031 skrev 2018-11-10 21:55:48 följande:

Jag hade blivit jätteglad om jag kom på honom med att runka!!

Fantanstiskt bra svar och inställning! Dig vill jag ha..;)
  • Anonym (Linn)
    Bondi skrev 2018-11-25 07:21:11 följande:
    Fantanstiskt bra svar och inställning! Dig vill jag ha..;)
    Vad äcklig du är? Du är garanterat en sådan som sitter och runkar konstant. 
    De flesta tjejer skulle bli äcklade för en kille som sitter slappt och runkar när hon kommer hem.
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Annelie) skrev 2018-11-25 01:42:37 följande:

Vad är det för fel att runka? Helt naturligt. Jag smeker mig själv när jag är hemma ensam.

Du kanske har svårt att läsa?
    TS pojkvän satt respektlöst och runkade när hon kom hem, förstår verkligen att hon blev arg och kastade ut han.
  • Bondi
    Anonym (Linn) skrev 2018-11-25 07:26:16 följande:

Vad äcklig du är? Du är garanterat en sådan som sitter och runkar konstant. 

De flesta tjejer skulle bli äcklade för en kille som sitter slappt och runkar när hon kommer hem.

Ähh..slappna av... Om min tjej låg hemma och fingrade sig när jag kom hem så skulle jag aldrig tycks det vore äckligt..jag skulle bli kåt såklart.

Det borde du också bli...puss. ;)
  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Linn) skrev 2018-11-25 07:27:21 följande:

Du kanske har svårt att läsa?

TS pojkvän satt respektlöst och runkade när hon kom hem, förstår verkligen att hon blev arg och kastade ut han.

Vilken otrevlig ton du har . Ätit butterkaka?

Vad gör det om han satt och runkade när hon kom hem? Är inte värre än att hon legat och pullat

Helt naturligt att runka
  • Bondi
    Anonym (Annelie) skrev 2018-11-25 07:55:05 följande:

Vilken otrevlig ton du har . Ätit butterkaka?

Vad gör det om han satt och runkade när hon kom hem? Är inte värre än att hon legat och pullat

Helt naturligt att runka

Väl sagt...;)
  • Anonym (Annelie)
    Bondi skrev 2018-11-25 07:30:45 följande:

Ähh..slappna av... Om min tjej låg hemma och fingrade sig när jag kom hem så skulle jag aldrig tycks det vore äckligt..jag skulle bli kåt såklart.

Det borde du också bli...puss. ;)

Tala för dig själv
Svar på tråden Den jäveln runkade!