• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (jodå..)
    Anonym (Nyttigt) skrev 2019-03-18 17:27:48 följande:

Som salt så är det nyttigt för både tjejer o killar att onanera själva och upptäcka på egen hand om vad dom är skönt o njuter av,för att sedan pigga upp sexlivet lite mera i ett förhållande.

Jo. Och min kille behöver tömma oftare än vad jag kan ställa upp och hjälpa till med så tycker det är bra att han runkar.
  • Anonym (Nyttigt)

Det är ju trevligt att du gör det,att bli pilkad i anus som kille är något som är väldigt skön vid onani eller oral sex.

• Anonym (Kvinna54)
    Anonym (jodå..) skrev 2019-03-18 17:07:09 följande:

Låter som TS pratar om min kille. För inte så länge sedan satt han framför tv:n och åt pizza, drack öl och runkande och såg på p-film.

Det låter som han täckt in allt en kille behöver :)
  • Anonym (Sandy)
    Anonym (jodå..) skrev 2019-03-18 17:07:09 följande:

Låter som TS pratar om min kille. För inte så länge sedan satt han framför tv:n och åt pizza, drack öl och runkande och såg på p-film.

Det låter mycket äckligt, det skulle jag aldrig acceptera. Min kille vet om att om han kollar porr eller äcklar sig så åker han ut direkt.  
  • Anonym (jodå..)
    Anonym (Sandy) skrev 2019-03-18 20:19:37 följande:
    Det låter mycket äckligt, det skulle jag aldrig acceptera. Min kille vet om att om han kollar porr eller äcklar sig så åker han ut direkt.  
    mEN Såklart han ser porr å runkar när du inte e med.
  • Anonym (Hans)
    Anonym (Sandy) skrev 2019-03-18 20:19:37 följande:
    Jag är mycket tacksam för att inte har förhållande med någon som delar din syn på män.
  • Anonym (Kvinna54)

Det är väl normalt? Förstår inte problemet.

• Anonym (Kvinna35)

Jag vet att alla har rätt till sin åsikt men varje gång jag ser den här tråden ploppa upp i forumet sitter jag och skrattar för mig själv. Det känns som om vi själv gör livet svårt och otrevligt när vi börjar dumpa människor för att de tillfredställer sig själv. Alltså vill man få sitt förhållande och misslyckas? Försöker ens de här människorna hitta ett riktigt förhållande eller en perfekt disney saga där alla bar ler brett och inget är riktigt?
    Det här känns bara så absurt för mig att jag inte kan låta bli att asgarva. Skrattande
    TS lycka till i fortsättningen med dina förhållanden. Du kommer att behöva det.

• BalkanBoy85

[quote=79515758][quote-nick]Anonym (Kvinna35) skrev 2019-03-20 05:46:51 följande:[/quote-nick]Jag vet att alla har rätt till sin åsikt men varje gång jag ser den här tråden ploppa upp i forumet sitter jag och skrattar för mig själv. Det känns som om vi själv gör livet svårt och otrevligt när vi börjar dumpa människor för att de tillfredställer sig själv. Alltså vill man få sitt förhållande och misslyckas? Försöker ens de här människorna hitta ett riktigt förhållande eller en perfekt disney saga där alla bar ler brett och inget är riktigt?

Det här känns bara så absurt för mig att jag inte kan låta bli att asgarva. 

TS lycka till i fortsättningen med dina förhållanden. Du kommer att behöva det.

[/

Håller absolut med dig gumman...

Fattar inte hur o vad TS tänker egentligen

• Anonym (Hjälper gärna till)

Du kunde väl hjälpt till, hade säkert uppskattats!

Svar på tråden Den jäveln runkade!