• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • PehrHolm

Gränslöst beteende att sitta och runka på det sättet.

Är inte ok!

• Anonym (Homokille)

Hade önskat folk skulle göra sånt

Härligt

• Anonym (Homokille)
    Anonym (Lip) skrev 2018-11-26 07:30:54 följande:

När man inte har något att tillföra är det bättre att inte uttala sig alls. Det är ett råd som du skulle behöva ta till dig.

Skulle det vara lika naturligt då att sitta och onanera  på arbetet, i offentlig miljö?

Den där bonden som tv beskriver satt och runkade öppet när hon kom hem från jobbet. En sådan svag man skulle hon klara sig bättre utan. 

Inte naturligt

Men härligt för de som vill se det.
  • Anonym (Lea)
    Anonym (Annelie) skrev 2018-11-25 08:06:47 följande:
    Göra slut för en sån sak. Du borde blivit kåt i stället. Fått dig en omgång
    Du verkar mycket konstig och pervers du! Det är mycket äckligt om ens partner sitter och onanerar som ett slödder när man kommer hem.
    Bara perversa skulle uppskatta något sådant.
  • Anonym (Fru och herr)
    Anonym (Lea) skrev 2019-03-18 15:08:47 följande:
    Du verkar mycket konstig och pervers du! Det är mycket äckligt om ens partner sitter och onanerar som ett slödder när man kommer hem.
    Bara perversa skulle uppskatta något sådant.
    Håller med,sex och snusk över allt, skönt att man har fått sina barn så man kunde lägga det åt sidan.
  • Anonym (jodå..)

Låter som TS pratar om min kille. För inte så länge sedan satt han framför tv:n och åt pizza, drack öl och runkande och såg på p-film.

• Anonym (Nyttigt)

Som salt så är det nyttigt för både tjejer o killar att onanera själva och upptäcka på egen hand om vad dom är skönt o njuter av,för att sedan pigga upp sexlivet lite mera i ett förhållande.

• Anonym (Nyttigt)

Som salt så är det nyttigt för både tjejer o killar att onanera själva och upptäcka på egen hand om vad dom är skönt o njuter av,för att sedan pigga upp sexlivet lite mera i ett förhållande.

• Anonym (Nyttigt)
    Anonym (Nyttigt) skrev 2019-03-18 17:28:23 följande:

Sagt ska det vara
Svar på tråden Den jäveln runkade!