Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Låt honom runka ? Vad är det för fel att göra det? Är säkert många kvinnor som smeker sig själva till orgasm. Men få talar om det.
Nej, nu var det länge sedan någon tog upp denna viktiga tråd så jag tar mitt ansvar som medLEM.
Något som vore klart värre är om mannen kommer hem och hittar kvinnan runkandes!
Detta händer mig och jag har vant mig. Han känner sig tvungen att tömma två gånger om dagen och då kan det hända att han runkar när jag kommer hem.
Låt honom runka ? Vad är det för fel att göra det? Är säkert många kvinnor som smeker sig själva till orgasm. Men få talar om det.
Nej, nu var det länge sedan någon tog upp denna viktiga tråd så jag tar mitt ansvar som medLEM.
Något som vore klart värre är om mannen kommer hem och hittar kvinnan runkandes!
Den här tråden är så sjukt rolig tycker jag.
Man vet liksom inte om vissa är ironiska eller om de faktiskt blir upprörda på riktigt. Det vore ganska tragiskt för deras egen del om det vore så...
Hej tjejer! Om ni inte vill att era killar ska runka för att ni inte ger honom vad han behöver så kan ni skicka honom till mig. Jag tar väl hand om mina pojkar och kan multitaska medan som jag runkar av upp till åtta män samtidigt.
En i vardera hand.
En med vardera fot.
Två i munnen.
Och två i rumpan.
Era pojkvänner kommer tacka er och ni kvinnor behöver inte känna er besvikna över att era killar är ensamma och tafsar sig själva. Lämna beröringen till Pappa SuperSprut.
Jag tycker att du är en runkande fåne! Hoppas du träffar en man som runkar på dig.
Tycker det är märkligt att par inte tillåter sin partner att onanera. Vi har till och med ett öppet förhållande och träffar singlar och andra par. Vi är sexuella varelser och behöver ligga! Sist träffade vi en från hittasexpartner.com och innan jag en från BC..