Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 13:49:09 följande:
    Du tror mängden sperma inte beror på antalet utlösningar?
    Jo just spermabiten då, men nu är väl befruktningen inte den stora frågan här?
  • Anonym (bläkas)

Jag antar att det här är en trolltråd, har inte orkat läsa.. I mitt förhållande onanerar ingen av oss, jag tycker att det är så vidrigt. Har försökt göra det några gånger men börjar bara må illa. Min sambo har inga problem men att inte få runka, han får ändå sex ofta så jag antar att han inte behöver mer. Jag vet att jag haft tur att hitta en partner som är med på det här. Nu vet jag oxå att jag är konstig som känner så här och går faktiskt KBT behandling mot det men än har det inte hjälpt ett dugg. Får se om jag någonsin kommer över det.

• Anonym
    Anonym (bläkas) skrev 2012-02-06 13:53:54 följande:
    Jag antar att det här är en trolltråd, har inte orkat läsa.. I mitt förhållande onanerar ingen av oss, jag tycker att det är så vidrigt. Har försökt göra det några gånger men börjar bara må illa. Min sambo har inga problem men att inte få runka, han får ändå sex ofta så jag antar att han inte behöver mer. Jag vet att jag haft tur att hitta en partner som är med på det här. Nu vet jag oxå att jag är konstig som känner så här och går faktiskt KBT behandling mot det men än har det inte hjälpt ett dugg. Får se om jag någonsin kommer över det.
    Tack, skönt att någon åtminstonde erkänner att det inte är normalt att bestämma över sin partner på det viset.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 13:50:21 följande:
    Vem ställer upp på det? Skitsnack, de flesta runkar inte för att slippa vara otrogna, vilket jävla påstående.
    Jag syftar på att man läser i tråden att man ska vara glad över att killen inte är ute och knullar runt, utan runkar i stället.
  • Anonym (:p)
    Anonym (bbb) skrev 2012-02-06 13:32:51 följande:
    Jag tror det nog är han som ska vara glad att han blir av med dig...
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-06 13:48:10 följande:
    Det där är väl individuellt. Stämmer kanske på män med låg drift och potensproblem, knappast generellt.
    Nej pröva själv hemma, om man inte runkar på låt säga 7 dagar och sen har sex, kan man ge sig fan på att ståndet inte sviktar en sekund och är hårdare och det blir ett jäkla sprut.

pröva sen runka i 7 dagar var´je dag alltså och sen ha sex 7e dagen.. då lär du känna skillnad... sprutet i mindre, den e som vanligt hård.. men inte dunder hård, och tex vaknar nåt barn slaknar den på en gång.. men inte om man håller upp... då jäklar e den hård som stål och står ordentligt fy fan vad skönt!

Jag känner STOR skillnad! 
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym (bläkas) skrev 2012-02-06 13:53:54 följande:

Man är olika skapt, jag har försökt onanera och bejaka sex i över 20 år med det funkar inte. Jag kände en tyngd lyftas frn mina axlar när jag insåg att sex inte är något jag behöver eller vill ha. Men jag känner att jag behöver berätta för andra att man mår bra utan sex också. Det är INTE ett behov som man måste tillfredsställa!
  • Anonym

Det här var ett av de mest bisarra inläggen här på forumet!!! Jag är dock ganska säker på att det är ett skämt, o visst har ts lyckats engagera många människor i att skriva här ;)

• Hallonbilar

oj oj oj, Vad är det med en del kvinnor? Blir helt paff när det kommer trådar som denna, Vadå, helt seriöst..får inte era män runka? Det gapas, skriks och man ska skiljas, haha, för han...runkar? När ska en del kvinnor förstå att runka är inte samma som att vara otrogen, inte samma som att förnedra sin kvinna, inte samma som att...tja, fyll egentligen i valfri kvinnoförnedrings alternativ här, Det är bara kåthet, vill karlstackarna runka, låt dem :)

Svar på tråden Den jäveln runkade!