Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:18:16 följande:
    Det skulle väl vara riktigt dumt om han fantiserade om henne när hon var på väg hem? Som jag förstått av allt jag läst och hört i ämnet under mitt liv så fantiserar män nästan aldrig om sin partner. Det behövs ju inte!
    dom flesta tänker nog inte pa nagon särskild alls.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 14:20:22 följande:
    dom flesta tänker nog inte pa nagon särskild alls.

Kan inte någon man berätta om detta? Eftersom du menar att jag har fel i att man fantiserar om att ha sex. Sex har man oftast med någon, eller hur?
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:18:16 följande:
    Det skulle väl vara riktigt dumt om han fantiserade om henne när hon var på väg hem? Som jag förstått av allt jag läst och hört i ämnet under mitt liv så fantiserar män nästan aldrig om sin partner. Det behövs ju inte!
    Myt som ni gillar att höra. Personligen fantiserar jag ofta om min partner, om vad vi gjorde senast o.s.v. Och det kan jag välja att göra i duschen, när jag är på resa eller när som helst det inte passar med "riktig" sex.

Sen fantiserar man ju så klart ibland om annat också... Men då är inte fantasin ett uttryck för att man verkligen skulle vilja ha sex med någon annan. En fantasi, punkt.
  • Anonym (bläkas)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 14:18:39 följande:
    Jag är förvånad över att personer som finner onani som äckligt och får ångest över det faktiskt hittar någon som går med på att leva på det sättet. 

Jag måste ha haft riktigt tur, han har ju förståss gjort det innan jag berättade hur jag känner och även det är jag äcklad av men kan hantera. Vi har ändå varit tillsammans i sju år och en av orsakerna att det funkar är väl att han hellre har riktigt sex och att han har sett hur det påverkar mej. När det var som värst kunde jag få panikångest av ett runkskämt på tv eller i seriestrippar i tidningar. Konstigt nog känner jag inte samma äckel för om han hade haft en "knulldocka". Jag vill gärna veta varifrån min ångest kommer och kunna bearbeta den..

• katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:22:23 följande:
    Kan inte någon man berätta om detta? Eftersom du menar att jag har fel i att man fantiserar om att ha sex. Sex har man oftast med någon, eller hur?
    nej man har inte oftast sex med nagon.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 14:23:00 följande:
    Myt som ni gillar att höra. Personligen fantiserar jag ofta om min partner, om vad vi gjorde senast o.s.v. Och det kan jag välja att göra i duschen, när jag är på resa eller när som helst det inte passar med "riktig" sex.

Sen fantiserar man ju så klart ibland om annat också... Men då är inte fantasin ett uttryck för att man verkligen skulle vilja ha sex med någon annan. En fantasi, punkt.
    Myt? Det är taget direkt ur munnen på män jag känt, både de jag varit ihop med och andra.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 14:23:41 följande:
    nej man har inte oftast sex med nagon.
    Hur har du sex? Mest via onani, är såklart svaret. Och vid onani tänker du inte på någon. Det menar du skulle vara så roligt att jag missar något?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (bläkas) skrev 2012-02-06 14:23:33 följande:

Jag måste ha haft riktigt tur, han har ju förståss gjort det innan jag berättade hur jag känner och även det är jag äcklad av men kan hantera. Vi har ändå varit tillsammans i sju år och en av orsakerna att det funkar är väl att han hellre har riktigt sex och att han har sett hur det påverkar mej. När det var som värst kunde jag få panikångest av ett runkskämt på tv eller i seriestrippar i tidningar. Konstigt nog känner jag inte samma äckel för om han hade haft en "knulldocka". Jag vill gärna veta varifrån min ångest kommer och kunna bearbeta den..

Ja du har haft tur.
    Men jag tror nog han onanerar när du inte är i närheten. Jag skulle aldrig kunna sluta onanera. Skulle min man plötsligt berätta hur hemskt och äckligt han finner det skulle jag ge fan i det när han är i närheten. Men så snart han är på jobbet, ute med vänner, tränar osv osv skulle jag, om jag blev kåt, onanera.
    Min kropp, mitt beslut.  
Svar på tråden Den jäveln runkade!