• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:00:47 följande:
    Jag syftar på att man läser i tråden att man ska vara glad över att killen inte är ute och knullar runt, utan runkar i stället.
    håller med om att det är ett konstigt argument. Män och kvinnor onanerar normalt för att det är en extra krydda i tillvaron. Har för det mesta inget med otrohet, önskan efter andra eller trötthet på partnern att göra.

Bara en trevlig sak att göra då och då.
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:03:00 följande:
    Man är olika skapt, jag har försökt onanera och bejaka sex i över 20 år med det funkar inte. Jag kände en tyngd lyftas frn mina axlar när jag insåg att sex inte är något jag behöver eller vill ha. Men jag känner att jag behöver berätta för andra att man mår bra utan sex också. Det är INTE ett behov som man måste tillfredsställa!
    Och det är helt ok. Men det är inte ok om du eller andra i samma situation försöker ta ut det på andra genom att strypa deras rätt till ett sexliv. Nej, det är inte ens ok om man "har en överenskommelse" med partnern. För den bygger i så fall på att du tvingar partnern att vara som du.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 14:07:59 följande:
    Och det är helt ok. Men det är inte ok om du eller andra i samma situation försöker ta ut det på andra genom att strypa deras rätt till ett sexliv. Nej, det är inte ens ok om man "har en överenskommelse" med partnern. För den bygger i så fall på att du tvingar partnern att vara som du.

Problemet är att många tror att det ska gå över, att man kommer att acceptera just den personen och hans vanor. Så man luras in i relationer man inte vill ha. Det är lite segt. Om jag är ärlig med vad jag vill ha och behöver förväntar jag mig att personen inte ljuger ihop något för att få sin vilja igenom.
  • Anonym (bläkas)

Man måste förstå att man inte kan bestämma över någon annans kropp och det är ju inget fel med det, det är inte som att personen skadar sej själv. Men om man tycker att det är så äckligt som jag gör måste man förklara det och så får partnern välja om han (eller hon) vill stanna eller gå.  Bestämmer partnern för att stanna så tycker jag ändå att man ska hålla sitt löfte. Jag skulle aldrig klara av att komma på min sambo med att se på porr eller tillfredställa sig själv för jag får så stark ångest och han vet om det.

• Soolrosen

hahaha men jisses..måste vara ett skämt!
    hade min karl suttit och dragit i den när jag kom hem hade jag fnittrat lite och frågat om han behövde en hjälpande hand ;) sen hade vi haft fantastiskt sex!!

slappna av.. tänk om han fantiserade om dig när han runkad då? och så kommer du och är förbannad

• Anonym (onani-blä)
    Anonym (bläkas) skrev 2012-02-06 14:15:45 följande:
    Man måste förstå att man inte kan bestämma över någon annans kropp och det är ju inget fel med det, det är inte som att personen skadar sej själv. Men om man tycker att det är så äckligt som jag gör måste man förklara det och så får partnern välja om han (eller hon) vill stanna eller gå.  Bestämmer partnern för att stanna så tycker jag ändå att man ska hålla sitt löfte. Jag skulle aldrig klara av att komma på min sambo med att se på porr eller tillfredställa sig själv för jag får så stark ångest och han vet om det.

Bra skrivet.
  • Anonym (onani-blä)
    Soolrosen skrev 2012-02-06 14:15:51 följande:
    hade min karl suttit och dragit i den när jag kom hem hade jag fnittrat lite och frågat om han behövde en hjälpande hand ;) sen hade vi haft fantastiskt sex!!

slappna av.. tänk om han fantiserade om dig när han runkad då? och så kommer du och är förbannad

Det skulle väl vara riktigt dumt om han fantiserade om henne när hon var på väg hem? Som jag förstått av allt jag läst och hört i ämnet under mitt liv så fantiserar män nästan aldrig om sin partner. Det behövs ju inte!
  • Fidelis ad urnam

Jag är förvånad över att personer som finner onani som äckligt och får ångest över det faktiskt hittar någon som går med på att leva på det sättet. 

• Rakad Apa

Måste ju vara grymt pinsamt att förklara för folk att man dumpade sin partner pga en  orsak som onani. Man lär ju få en fet idiotstämpel av omgivningen!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym
    Soolrosen skrev 2012-02-06 14:15:51 följande:

ja precis... hade nog hoppat på karln min (slängt av mig kläderna på 5 sekunder) om han runkat när jag kom hem.. sexigt som bara den ju... älskar min mans kuk, att se honom naken osv...  härligt.

Svar på tråden Den jäveln runkade!