Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Man måste förstå att man inte kan bestämma över någon annans kropp och det är ju inget fel med det, det är inte som att personen skadar sej själv. Men om man tycker att det är så äckligt som jag gör måste man förklara det och så får partnern välja om han (eller hon) vill stanna eller gå. Bestämmer partnern för att stanna så tycker jag ändå att man ska hålla sitt löfte. Jag skulle aldrig klara av att komma på min sambo med att se på porr eller tillfredställa sig själv för jag får så stark ångest och han vet om det.
hahaha men jisses..måste vara ett skämt!
hade min karl suttit och dragit i den när jag kom hem hade jag fnittrat lite och frågat om han behövde en hjälpande hand ;) sen hade vi haft fantastiskt sex!!
slappna av.. tänk om han fantiserade om dig när han runkad då? och så kommer du och är förbannad
Jag är förvånad över att personer som finner onani som äckligt och får ångest över det faktiskt hittar någon som går med på att leva på det sättet.
Måste ju vara grymt pinsamt att förklara för folk att man dumpade sin partner pga en orsak som onani. Man lär ju få en fet idiotstämpel av omgivningen!