• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:24:11 följande:
    Myt? Det är taget direkt ur munnen på män jag känt, både de jag varit ihop med och andra.
    ja ja, som alltid individuellt. Men kära du, det här är en trolltråd. Trots det går du i taket och försvarar att man ska kasta ut en partner som runkar...
  • Anonym (Leia)

Har full förståelse mansvin :(

• Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 14:27:08 följande:
    ja ja, som alltid individuellt. Men kära du, det här är en trolltråd. Trots det går du i taket och försvarar att man ska kasta ut en partner som runkar...

Nej, jag halkade in här för att jag inte gillar att man blir lynchad om man inte gillar sex och onani.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:26:01 följande:
    Hur har du sex? Mest via onani, är såklart svaret. Och vid onani tänker du inte på någon. Det menar du skulle vara så roligt att jag missar något?
    i allmänhet har man inte mer sex med nagon annan utan med sig själv.
    du vet i ett förhallande har du sex med din partner (i regelfall) och med dig själv i form av onani
    sen har du perioder där du är singel och där har du oftast bara sex med dig själv (om man bortser fran lösaförbindelser) alltsa har man mer sex pa egen hand än tillsammans med nagon annan i regelfall.

jag tror inte att du har missat nagot det är en grej som är upp till var och en att bestäma vad dom prefererar.

och oftast tänker jag inte pa nagon särskild persson vid onani utan pa känslan och uplevelsen. det handlar inte om att jag använder onani som surogat för nagot annat utan att det är ett trevligt kompliment.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym (Olle) skrev 2012-02-06 14:31:23 följande:
    Mer onani åt folket!

Om du blev kär i en kvinna som äcklades av din onani, hur skulle du hantera det?
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:28:05 följande:
    Nej, jag halkade in här för att jag inte gillar att man blir lynchad om man inte gillar sex och onani.
    Men jag tror inte att någon vill lyncha dig för att du inte gillar sex och onani. Det folk vänder sig emot är när någon försöker bestämma över en annan persons kropp och sinne.
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:32:26 följande:
    Om du blev kär i en kvinna som äcklades av din onani, hur skulle du hantera det?
    Om du blev kär i en man som gillade onani hur skulle du hantera det?
  • Caramella

Vad spelar det för roll om ns partner onanerar? Jag förstår inte? så ni som e emot det, snälla förklara så jag kan förstå...

Svar på tråden Den jäveln runkade!