• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Jag shoppoholic FP vad menar du med det?
    Kommer knappt i håg då jag var och sniffade i en affär senast... måste tänka... jo i morse men jag köpte inget... klämde bara

Jasså ni har inte åkt till BB än
    Amadea ska inte föda fören den 2 feb så hon kan inte vra på BB NU eller? Tänk om Amadea är mamma nu

• Java

Hej FP vännen!!!! ...troist, jag som trodde det var på G för er båda!!

Men det är ju lite pirro med Amadea! Hon lär väl vara på förlossningen nu va!?....och hoppas innerligt att hon slipper åka hem tomhänt!!! Oj, vad spännande det är!!

Hur mår vargen annars FP??

• Java

Lajsa hej darling!!

Amadea har ju BF 26 jan!!! och åkte i till förlossningen nu på fm. Det stod i hennes grav.kalender.

Jag skulle kunna tänka mig att hon är mamma nu

• Fröken positiv

Java: Vargen har det jättebra. Hanhar haft en riktig bebisdröm och jag är överlycklig. Tvingade den stackarn att skriva ner den för den ska sparas åt eftervärlden!
    Visst vore det skönt om allt var över och jag kunde få slappna av och säga att allt gick bra.

Lajsa: Spela inte oskyldig!

Visst skulle Amadea bara in på kontroll?

• Java

ja det var kontroll om jag förstod det rätt....men det är ju snuskigt nära att det blir förlossning!!

FP: pussa vargen fr mig

• Fröken positiv

Java: Självklart ska vargen få en puss och kanske lite till men det är från mig i så fall...
    Nu är det dags att fylla gapet med semla!

• Emm73

Hej på er!

Vansinnigt spännande med Amadea OCH med min syster som har bf på onsdag
    Java; skönt att ni är friska igen!
    Pricken; grattis till en krypande liten Albin!

Vi har också tjuvstartat med semlorna, maken bakade i lördags och gjorde sina helt egna fantastiskt goda semlor med hemmagjord mandelröra/massa. Mums mums!!!

M sover... har sovit nu 2 ½ h och jag börjar bli orolig för nattsömnen... I lördags sov hon också jättelänge på dagen och natten var ingen succé Igår var hon mycket vaken och natten var BRA! Man ser ett samband

Kram på er alla!

• Java

FP: ja, det lilla extra överlåter jag till dig men en slät kyss från mig får du allt ge honom fr mig!!

Semlor - nja. Inte så vidare gott tycker jag. Men nog klämmer jag i mig en per år ändå. Och konstaterar alltid att jag inte gillar så mkt grädde. Tänk om det varit marsankräm istället slurp....

Hej Emm H sover också så oregbundet nu. Iofs så är det kanske naturligt då han varit sjuk, men viss oro finns alltid på hur natten kommer att fortlöpa! I går sov han mellan 19.30-20.30 ....men natten gick ganska bra ändå!

• svartaskalman

Vad är det som händer? Är det så att våran Amadea kanske äntligen har lockat fram Mini?
    Å vad spännande!
    Skickar lite tankar till Amanda

Hur mår alla andra koa krabater?

Java: sänd en slängpuss till goa Hugo pojken!
Svar på tråden Dansa med vargar 2