• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • pricken74

Zeke; miniprickar...*skrattar*
    Tack gullet.

• Fröken positiv

Daga för mig att äta frukost.
    Åh, vad det är härligt att vara ledig *sträcker lättjefullt på mig*

Nu kommer jag att vara superglad hela dagen.

• Zeke sur

GRATTIs igen!!!
    Nu ska jag åter till verkligheten här!!!

Berget bara växer och växer!!!

• Java

oj, prickis din nyhet lockade tom fram vargen!!

nu har jag bytt bajs (med dig va). nu skall sockertoppen få gröt! ses snart!!

• Emm73

Prickens nyhet var dagens absolut bästa!!!
    Nu väntar vi på nyheter från Amadea...

Vi hade en bra natt trots allt, M vaknade bara en gång för att få mat. Men ibland blir jag orolig... efter att hon vaknat idag orkade hon bara i ca en timme före hon grät av trötthet... Varför är det så ibland? Och ibland kan hon vara vaken tre timmar innan tröttheten slår till. Och hennes insomningsproblem håller på att knäcka mig Jag vill inte vara tvungen att amma henne till sömns varje gång hon ska sova. Ute i vagnen skriker hon sig oftast till sömns

Sorry det var inte meningen att bara klaga! Hoppas att alla har en bra dag Här är det grått men vi ska gå ut senare idag, gå ner på stan och fika.

Kraaaam

• Java

Småprickigt

Javisst är prick-i-korvens nyhet dagens bästa!! det är liksom pricken-över-iet

....iaf fram till Amadea kan kontra med en bebis

• pricken74
    prickikorv nyhet...haha,,ni är bara för roliga med era kommentarer den ena bättre än den andra.

Emm, förstår ditt problem...hur gammal är hon nu? A skrek oxå när jag la honom ner. Fast i vagnen somnar han direkt..efter han var 5 månader provade jag 5mm ( som många är motståndare till) men man får ta lite lätt på det. Skriker hon hysterisk får ta upp henne. Vill inte heller att a ska somna av flaskan. Nu gör han inte det längre.Men skriker fortfarande en stund när jag lägger ner honom vaken i sin säng. Men då går jag in buffar på honom, stoppar i nappen men säger inget. Efter en stund somnar han.
    Har hon nån gosefilt eller djur? a har en elefant som han leker med en stund innan han somnar. Se till att hon är riktigt trött och mätt när du lägger ner henne.
  • pricken74

Tyvärr måste kila,,a är trött och så ska han få lite gröt innan han sussar. Kram på er.

Tack för alla gratulationer...love u all

• Java

Emm: jag rekommederar 5-minutersmetoden. Den är suverän!! Och nästan alla i mammagruppen har testad den, och blivit frälsta. Det FUNKAR!!!! jag lovar. Och inte är det så hjärtlöst som man först kan tro. Testa, den är kanon. Och sedan kommer M sova som en prinsessa, utan att ma+pa får psyk-problem

Svar på tråden Dansa med vargar 2