• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • pricken74

Emm. Albin sover väldigt oregelbundet oxå. Men det där är så olika från barn til barn endel behöver inte sova så mycket på dagarna. A sover rätt mycket fortfarande och kan sova hela natten ändå. Förutom att han vaknar vid 3 och käkar och somnar om igen.
    Ja nu är det mycket som händer för honom, kul att se hur han kämpar och koncentrerar sig på sina armar och ben.

• Fröken positiv

God morgon!
    Inget nytt? Hoppas att Amadea just nu ligger och tittar in i Minis ögon.

Här händer det ingenting.

• Fröken positiv

Någon som lämnat sitt nummer till Amadea så att det kan komma ett litet sms? Jag är så nyfiken att jag tror jag spricker!

• Fiaflopp

FP: jajjamensan,jag har hennes nummer och hon har mitt...sms-ade just och frågade!

• pricken74

FP: nähä du är hemma. Jag har oxå lämnat mitt nummer till amadea..men av egen erfarenhet så var det inte det första jag gjorde att sms..dessutom låg min mob i bilen och vi fick ingen telefon på rummet förens vid 8.. fråga iors..när jag ringde..hon fattade inget förresten.. kommer aldrig glömma det telefonsamtalet...
    Annars?Inga känningar?

• Fröken positiv

Vad bra då finns det ju chans att höra något idag.

Pricken: Nä, här känns det inget. Lite trist men samtidigt skönt. Jag har fortfarande en del kvar att göra innan jag hinner föda barn

Idag står lunch med väninnorna, flytta bokhyllor och kanske baka lite på schemat. Vi får väl se vad som blir gjort.

Vad ska ni göra idag?

• Fröken positiv

Pricken: Måste fråga dig. När dina värkar kom igång, hade du några känningar av illamående dagarna före? Mådde så fruktansvärt illa igår och kan inte fatta varför.

• pricken74

FP; låter alldeles lagom, flytta bokhylla det låter däremot inget för en gravid. vi ska ta det lungt idag. A åker runt i sin gå stol, jag sitter här och knattrar..ut och gå är inte att tänka på för det är snorhalt på vägen urusla på att sanda..myckte trist. känner att jag behöver röra på mig.

• pricken74

FP: måste tänka..vet inte om jag mådde illa. Men vet att jag fick mensvärkar 6 DAGAR innna han är född.illamående kan säkert ha att göra med att det är på G,,för när allt väl satt igång på bb och så så spydde jag konstant..började spy redan på måndagen han är född torsdag. Har säkert att göra med att det trycker på nedåt och smärtan av värkarna.Spekulationer iofs men så var det för mig.

Svar på tråden Dansa med vargar 2