• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • fluffbabe
    soffliggaren skrev 2012-03-02 18:57:10 följande:

Tenny ser ut som en snubbe från Hipp Hipp.  Två bröder i Helsingborg som bor i ett hus. Hårdrock och flaggor på väggarna. Brorsan skulle hjälpa han och fixa en dejt.

Ville inget med detta men undrar om någon vet vilken HippHipp jag menar. Det är längesen.

Haha, älskar Hipp Hipp men kommer inte ihåg just det inslaget! Jag tänker bara på Tony & Zunken!
  • soffliggaren
    SkrattandeSkrattande visst är det Tenny eller jag menar Mini. Hahahaha så jäkla bra.  Snart dags att se Hipp Hipp igen. Blir alltid lika glad.
  • fluffbabe
    soffliggaren skrev 2012-03-02 19:20:39 följande:
    SkrattandeSkrattande visst är det Tenny eller jag menar Mini. Hahahaha så jäkla bra.  Snart dags att se Hipp Hipp igen. Blir alltid lika glad.
    Haha, ja där finns onekligen vissa likheter!
    Ja, eller hur! Rena glädjepillret!
  • NannaLi

Det roliga är att smutsen på underkläderna är räkspad och Jackys chokladpudding  

Det snabbaste sättet för en förälder att tilldra sig ett barns uppmärksamhet är att sätta sig ner och se ut att ha det bekvämt.
  • MammaHela
    piluttadig skrev 2012-03-02 00:24:45 följande:
    Jessica är på tresiffrigt (sexpartners), hur fan är det möjligt? Alla måste varit döva i alla fall..
    Men har hon inte levt utomlands i många år?

• En struts

Hon SPELAR otrevlig och hon SPELAR elak. Hur orkar hon? Och för vems skull? Den parodin gagnar ingen. Ne, man måste vara lite störd för att orka spela så hårdnackad. Hon får ju tänka efter vad hon ska svara ibland i sitt rollspel. Sen kommer samma attitydspel åter och åter igen. Jag vet inte om jag tycker det är så genialiskt, som några kritiker tyckt om hennes spel. Det är för upprepande spel för att vara bra.
    Just det, det är det som är jobbigt. Hon har hakat upp sig på "en attityd" hon ska ha. Då är det inget spel.
    Jag tror inte det är ett dugg bra för Big Brother, att ha en sån deltagare. Det är psykande på miljön. De är ju arga och otrevliga mot varandra allihopa snart. Jag har aldrig sett så iskallt bråk mellan deltagare i ett Big Brother-program, en BB-säsong.

Deras psyken blir ju tillräckligt påfrestade så jag tror inte det är sunt. Jessica är ju svinjobbig också och med en tydlig diagnos, men man ser ju en skörhet hos henne, och att hon lägger ner till slut, också.
    Hon "var ju inte så pockande" alls när hon påpekade det där om mjölken (juice istället för mjölk) och så var Amadeus för "snabb på att hoppa på tillbaka" trots att hon sagt till rätt ödmjukt.

Nej, det är inte nyttigt för varken deltagare eller tittare att de har "för psykiskt påfrestande" människor med i programmet. Original, ja tack. Men de måste vara sammansatta, och ha en helhet.

Ibland tar de ju in trasiga människor också. Hur gick det för den där missbrukande tjejen som hoppade för en bro i ett självmordsförsök (efter förra säsongen)?

Svar på tråden Big brother 2012