• Xmag

Ärliga nätdejtingstråden!

Kul med lite flörtande i tråden igen =) Väldigt intressant att följa mailväxlingen... Fortsätt ni, tänk inte på att vi är här...Tungan ute

• Xmag

Tusse, jag vet att det låter jobbigt men det blir värre den dagen ingen är intresserad av att höra av sig till dig ens för sex... Så utnyttja att du är attraktiv, inte till att ligga runt, men till att få uppmärksamhet. Avsluta ditt abonnemang. Gör en paus på minst en månad. Regga dig sedan på en ny Site. Håll dig tull en Site och fokusera. Finns du överallt och har varit med länge så märks det och då kan det vara lättare art tro att du är desperat eller ute efter bara lite skoj... Jämför med en bli som legat länge på blocket...
    Satsa inte allt på nätet heller se det bara som ett komlement.

• Xmag

Oj, det är inte bara dejtandet som sker öppet i tråden numera. :)

• Xmag

Håller med. Förstår inte heller syftet att smutskasta någon annan person i tråden. Detta är ju en tråd där vi diskuterar nätdetjing. Inte där vi dejtar varandra (vilket visserligen har förekommit men inte är huvudsyftet). Så det finns ingen anledning att ge omdömen om andra här, eller "varna" för någon. Och det som är privat (hur sorgligt det än må vara och hur arg man än är) bör fortsätta vara privat. Detta skall inte vara en diskussion mellan två personer som andra måste genomlida. Det blir så otrevlig stämning i den annars så trevliga tråden. 

• Xmag
    modesto skrev 2012-12-13 16:54:09 följande:

sanningen är kanske att han säger så till dig för att han inte vill dejta just dig. De kan säga att de inte är redo men det kan betyda att de inte redo med dig men vågar inte säga det rakt ut.

Välkommen tillbaka Modesto. Det var länge sen! Har du varit med om något spännande på dejtingfronten du kan dela med dig av?
  • Xmag

Modesto, när du skriver så blir man ju bara ännu mera nyfiken...

• Xmag

Ja det hade ju varit "intressant" att dejta en kille. Definitivt något att prata om :) Inte för jag är sexistisk men jag fördrar tjejer...Känns också som skägg inte är min grej...

• Xmag

Ja den har jag tom blivit rekommenderad av en dejt från en Site...

• Xmag

Tusse85, vilket bra tema för en rocklåt, en ballad; "hatar kärlek just nu". Jag dedikerar den till dig och kommer nämna dig i tacktexten...:)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!