• OnePiece

Relation till din mamma?

Vad har du för relation till din mamma? Är den bra eller dålig? Jag har en jättedålig relation till min mamma och är ofta ledsen över det. Jag undrar nu hur ni andra har det? Jag tycker det verkar som om att alla har sån bra kontakt med sina mammor, umgås mycket och har jätteroligt ihop. Stämmer det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Relation till din mamma?
  • Rafael90
    skogsvitter skrev 2012-02-25 22:26:07 följande:
    Vad har hänt på 10 månader? Låter ju kanon
    En massa missförstånd och gammalt skräp som legat och förstört, som vi klarat ut nu. Våra respektive hjälpte till också Skrattande
  • Minne00

Önskar att jag kunde dela med mig av min mamma! verkar som om många hade behövet en som min och jag vet att hin gärna hade öppnat famnen för fler!

kram

• skogsvitter
    Rafael90 skrev 2012-02-25 22:31:15 följande:
    En massa missförstånd och gammalt skräp som legat och förstört, som vi klarat ut nu. Våra respektive hjälpte till också Skrattande
    Måste vara väldigt skönt! Det är så onödigt att gammalt skit ligger kvar och förstör värdefulla relationer, finns det möjlighet så tycker jag att det är jättebra om man försöker reda ut sånt och gå vidare. De flesta förändras och mognar med tiden, det är så onödigt och trist att då inte ta tillvara på den utvecklingen och låta det gamla vara glömt.
  • Mary Jo

Vi har en underbar relation! Vi pratar i telefon minst en gång per dag och ses säkert 2-3 ggr i veckan.
    Hon har en underbar relation med mitt barn och det är roligt också! Får mycket hjälp av henne också,småsaker i vardagen som skjuts när jag handlar osv.
    Vet inte vad jag skulle göra utan henne!  

Vilja 17/2-10 och lillebror bf 28/3-12 <3
  • Mornie Alantie

En fråga till er som inte har kontakt med era mammor: Hur har ni förklarat för era (små) barn var mormor är?

Ber om ursäkt för OT!

Tala alltid sannolikt. /Tage Danielsson
  • 3 barns mamma84

Jag har en bra relation med min mamma nu.
    Innan så bodde jag hos pappa då mamma lämnade mig när jag var 2 år gammal.
    Me när jag var 16 år sökte jag upp min mamma och vi var som vänner innan men nu e vi äntligen mor och dotter .
    Pappa har jag också jätte bra kontakt med .
    Men det JOBBIGASTE är att vi flyttade från sverige till danmark och jag har inte träffat min pappa på 2 år senast var 2010 när tredje sonen föddes här.
    Han var då ca 4 månader.
    Idag är han 1 år gammal .
    Så ja det var ett tag sen och då åkte vi bil till sverige och var där i bara 5 dagar !!! 5 tuffa hårda dagar och jag grätt hela vägen tillbaks till dk .   
    Pappa hade jag inte träffat sen 2009 då vi flyttade till Dk då han hjälpte oss och bad mig att stanna kvar.
    Men hade ingen val
    Men nu har pappa träffat mig 2011 året 2 ggr och 2012 året 1 gång han var här i ca några dagar och dom dagarna var UNDERBARA !!
    Pratar med pappa varje dag nästan och mamma ringer mig typ varje dag och säger godnatt och älskar dig och sen pratar med barnbarnen som typ nstan har glömt bort henne men jag försöker hålla det uppe så snart så ska vi ses igen och det bli i sommar .        

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Skulle stå att jag inte träffat mamma på 2 år ..

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Erkens mamma

Jättebra relation. Vi har en öppen dialog och hjälper varandra så mycket vi bara kan.
    Men jag skulle inte berätta allt för henne. Hon är min mamma inte min bästa väninna.
    Hon träffar gärna sina barnbarn och de hittar på en massa utan att jag behöver be henne om det vilket jag uppskattar massor.
    Min pappa och jag har inte världens bästa kontakt, mest tror jag är för att behovet inte riktigt finns. Det mesta går genom mamma. Min bror har däremot bättre kontakt med pappa än med mamma. Har bara blivit så då jag och mamma har många gemensamma intressen medans pappa och brorsan delar många.  

• Dead Roses
    Mornie Alantie skrev 2012-02-25 23:03:04 följande:
    En fråga till er som inte har kontakt med era mammor: Hur har ni förklarat för era (små) barn var mormor är?

Ber om ursäkt för OT!
    Mina barn vet hur det ligger till, da hon betedde sig lika illa mot dem som mot mig.. Utom minstingen, men fragar han sa kommer jag bara svara arligt pa vad for fragor han an har..
    Better to light a candle, then to curse the darkness
Svar på tråden Relation till din mamma?