• OnePiece

Relation till din mamma?

Vad har du för relation till din mamma? Är den bra eller dålig? Jag har en jättedålig relation till min mamma och är ofta ledsen över det. Jag undrar nu hur ni andra har det? Jag tycker det verkar som om att alla har sån bra kontakt med sina mammor, umgås mycket och har jätteroligt ihop. Stämmer det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Relation till din mamma?
  • virrix

kontakten med min mamma är obefintlig. vi har bara kontakt när det passar henne.. och senast var det tre år sen. det som stör mig mest är att hon hindrar mig från att träffa mina yngre syskon, då dom bor på hemlig adress och flyttar minst en gång om året.
    så sen jag var 6 år ungefär så har min pappa fått agera som mamma till mig. 

• Heisan

Barnen har en mormor o när de blir vuxna o sköter den relationen själv så har jag svårt att se att jag någonsin kommer att ha en orsak att  ha kontakt med människan.

När du tittar på himlen vad ser du då? Stjärnorna eller universum?
  • Bling1975

Min mamma är fantastisk och vi har en underbar relation där vi ses ofta och pratar i telefon så gott som dagligen. Hon är den första jag vill ringa (efter min man) om det har hänt något nytt i mitt liv. Sedan är hon samtidigt den person som verkligen kan driva mig till vansinne ibland, men det är blir väl lätt så med människor som står oss väldigt väldigt nära.

Stitch längtar efter Lilo
  • Mirakel familjen

Ur usel..... Så har det alltid varit. Värre blev det när jag fick mitt första barn. Det är det att mina syskonbarn och syskon är mer värda i hennes ögon. Tur i oturen hade jag mina feriehemsföräldrar. Tyvärr finns de ej längre. De dog juli 2009 och december 2009. Saknar det så mycketmså det gör ont.

• Khaleesi

Vi har en bra relation, men vi pratar med varandra max en gång i veckan. Träffas 6-7 gånger per år.

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Linda1976

Jättebra.

Och jag är väldigt glad att hon flyttat till Mölndal från Malmö, så att jag har 300 meter till henne, istället för 28 mil  

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Eisa

Vi har en jättebra relation. Hon ringer mig för medicinska råd och melodifestival-åsikter. Jag ringer henne så fort jag har något problem. Hon är bäst att fråga om råd.

Vi bor rätt långt ifrån varann så vi ses inte så ofta.

• Mrs Firren

Jättebra verkligen! Vi hörs på telefon flera gånger i veckan. Mamma och pappa bor 40 mil från oss så vi försöker ses så ofta vi kan, kanske varannan - var tredje månad. Hoppas att det blir oftare när de blir pensionärer om några år.

• asta66

Min mamma är min stora förebild. Och den jag vänder mig till när jag behöver råd. Efter min man.Utan henne skulle jag vara vilsen. Jag vill inte klara mig utan henne.

• Lufsan

Min mamma och jag träffas ofta men har en väldigt dålig relation. Hon har många psykiska problem med mera. 

En dag i sänder.
Svar på tråden Relation till din mamma?