• Anonym (Förvirrad)

Min sambo är otrogen, på Wordfeud.

Idag fick jag reda på att min sambo och fästman har kontakt och flörtar med en annan, på spelet Wordfeud.

Han har sedan några veckor tillbaka bettet sig konstigt; har tagit bort mobilen om jag kommer i närheten när han håller på med den,han har även gått på märkliga toalettbesök, varit på toa i en halvtimme-timme om inte mer ibland. Jag har inte fått låna hans mobil heller om det har varit så, utan blir sur när jag frågar. Jag har alltså blivit misstänksam och, dumt nog, snokade jag i hans mobil imorse när han låg och sov. Appen Wordfeud var uppe och jag såg att han hade fått ett meddelande i chatten där. Jag gick in och kollade och fick se en milslång konversation mellan han och en annan tjej.

Jag scrollade igenom deras konversation och jag blev äcklad över allt han skrivit. De skrev om att det skulle vara mysigt att hyra en stuga i Åre, att de skulle gå på Spa i Stockholm bland annat. Han hade även kallat henne sötnos och skrivit att det var tråkigt att hon tagit bort bilden på sig själv. Han hade även skrivit att han låg i badet och ville skriva med henne. Och medan han hade skrivit allt detta, var han med mig. Han gick på toa igår kväll och var där inne i ca 40-50 minuter och ropade att han hade såå ont i magen. Men nej, han låtsades och ljög om att han hade det för att skriva med någon annan. Jag såg även att de hade skrivit när min syster var över på middag hos oss. Då gick han också på toa sådär länge som han gjorde igår. Och nu förstår jag ju att han gjorde det för att skriva med henne.

När jag konfronterade honom idag blev han arg. Han sa att han bara hade drivit med tjejen och att "det måste jag ju förstå". Men nej, jag förstår inte. Jag förstår inte hur han kan gå undan under vår myskväll och skriva med någon annan. På Wordfeud. Min sambo och fästman? Raggar på Wordfeud? Jag kan fortfarande inte förstå det.

Vi bråkade rejält efter att jag sa att jag läst allt. Han blev rasande och skrek på mig och jag sa att jag måste ha tid för mig själv ett tag. Jag sover hos mina föräldrar i natt och jag ligger nu vaken och tänker på hur jag ska göra. Jag vet inte ens hur jag ska reagera faktiskt. Vet inte hur jag ska tänka.

Överreagerar jag? Vad ska jag göra? Är så förvirrad och ledsen just nu så jag inte vet vad jag ska göra.   

• Svar på tråden Min sambo är otrogen, på Wordfeud.
  • ElectroDiva
    Anonym (mäh) skrev 2012-02-29 10:58:15 följande:
    Väldigt OT: jag spelar också wf och har aldrig varit med om det ni skriver! Min bild är neutral och jag har faktiskt aldrig använt wf till annat än att spela! De få chattar som förekommit har aldrig varit i närheten av "snusk". Jag är uppriktigt CHOCKERAD.
    min bild är oxå neutral.
  • Brunettjejen

Gud vad jag känner i igen mig i dig TS då jag varit med om liknade händelse. Det är verkligen inte ok så som han gjort mot dig. Känner även igen mig i det som skrivit ovan om de desperata killar som ska vara som en kåt insekt som absolut INTE är ute efter att spela! Blir galen på att dem ska trycka resign bara för man inte är intresserad av att något annat än spelet. Jag fattar inte ens varför chatten finns?! Det är ett jäkla spel, inget chatt-forum, eller har jag förstått fel?! :o

• Rokka Jill

WF. ICQ, MSN, FB Är alla portar till helvetet..

ICQ försvann för att msn tog över med "webcamchatt" och givetvis blev det en hel del snuskiga webcams,samtal..

MSN försvinner för FB har samma videofunktion.. men msn's logg är lättare att radera..

WF påminner om slutet av 90-talet.. man spelade över nätet, chattade.. först om spelet.. sen flörtande..

Jag spelar WF och även jag får ragg-meddelanden.. många som vill byta msn osv..
    MEN..
    Jag måste tillägga att jag har många BRUDAR som resignar, så fort de ser vem de spelar mot...

• Brunettjejen

Rokka Jill: Håller med dig. Har även mött på tjejer som resignar när de sett vem man är, patetiskt kan man ju tycka..

• Rokka Jill

bästa WF minne dock..

Börjar spela med en tjej.. som hette typ "trolldocka" eller något.. nt neutralt.. och en bild på en materiell sak..

Mina första ord var "död, döda, kåt och kåta"
    Jag skrev sen i chatten "förlåt, jag är ingen psykopat.. jag får bara inte in andra ord haha"
    hennes svar var "nej okej, jag är bara glad att jag inte har mitt riktiga namn eller bild på mig.."
    hn vann sen med bara några få poäng, och tackade sen för spelet..

• twomore

Måste bara säga att när jag läste rubriken så trodde jag att han spelade wordfeud med en tjej och flirtade i korsordet.. Jaja, så naiv är jag. 

Men lite kul att tänka sig hur de försöker få in oanständigheter på kors och tvärs  

• Anonym
    twomore skrev 2012-02-29 12:35:50 följande:
    Måste bara säga att när jag läste rubriken så trodde jag att han spelade wordfeud med en tjej och flirtade i korsordet.. Jaja, så naiv är jag. 

Men lite kul att tänka sig hur de försöker få in oanständigheter på kors och tvärs  
    Ha ha, jag tänkte med snuskiga ord, som blir massa poäng..naiva vi eller?!Tyst
  • twomore
    Anonym skrev 2012-02-29 12:40:13 följande:
    Ha ha, jag tänkte med snuskiga ord, som blir massa poäng..naiva vi eller?!Tyst
  • augustisten
    Anonym (mäh) skrev 2012-02-29 10:58:15 följande:
    Väldigt OT: jag spelar också wf och har aldrig varit med om det ni skriver! Min bild är neutral och jag har faktiskt aldrig använt wf till annat än att spela! De få chattar som förekommit har aldrig varit i närheten av "snusk". Jag är uppriktigt CHOCKERAD.

Samma här, jag fick ett "god jul" på julafton av en jag spelade med men annars har jag nästan aldrig pratat med ngn. Och jag spelar ganska mycket mot okända.

Man upphör aldrig att förvånas.
  • Anonym (geinteupp)

TS - hur går det?

Svar på tråden Min sambo är otrogen, på Wordfeud.