Ivf/FET Töserna 2012
Njae det fungerar liksom inte, fick en infektion av min spiral och det gjorde så att den ena äggledaren är blockerad och den andra visade motstånd när de gjorde en spolning
Men jag vet att det har fungerat i alla fall :D Pratade med kliniken just nu och de sa att jag inte hinner med ett FET innan de stänger såvida inte min ÄL kommer extremt tidigt denna gång. Annars så blir det nya tag i augusti. Men de sa också att det stod att min högra äggledare visade motstånd när de gjorde spolningen, enligt henne så behövde det inte alls betyda att båda mina äggledare var blockerade som den andra läkaren sa till mig. Hon menade på att eftersom det gör så ont när man spolar när en är blockerad så kan man ha fått kramp i den andra. Så det bådar ju gott. Så kanske lyckas själv under sommaren, är dock skeptisk. Men vem vet, sen vi började med IVF så har vi inte alls haft 6 så ofta och aldrig runt själva äl. Så man kanske ska försöka i sommar istället, hinner ju få ÄL 2 gånger innan vi kan göra nästa försök :) så nu ska jag minsann hålla på med mina försök med akupressur och massage :D