Ivf/FET Töserna 2012
Bära eller brista sa läkarna
Mot alla odds...
Vet inte va jag ska tro riktigt än, officiell TD på lördag.
Va kul med lite plus i tråden :)
Själv så har jag nästan inte tänkt på IVF på några veckor. Känns inte som om jag vill göra det igen....kan vara att det är så tungt när det inte går vägen dock.
Har börjat med massage och reflexologi/ackupressure. OCH jag känner av mina äggstockar när jag masserar där hon sa att man skulle göra detta...vet inte om det är bra eller dåligt. Men jag hoppas min mens kommer NU helst idag så jag eventuellt hinner med ett FET innan semesterstägningen på SH..men med min tur så blir väl mensen försenad så att jag inte hinner med detta.
Behöver lite hjälp. Efter ett ET, som har misslyckats, har er mens strulat då och varit sen? Jag fick ju plus och tidigt missfall (började blöda på RD9) och det var som en vanlig mens och när jag var inne och kollade på kliniken sa de att jag redan hade påbörjat en ny cykel. MEN jag skulle ha haft min mens i fredags eller allra senast i lördags men den har liksom inte kommit ännu. Fick en liten blodblandad flytning igår men inget mer alls. Nu hinner jag definitivt inte med ett till FET innan sommarstägningen :( DUMMA mens!
Usch, har haft en hemsk rethosta inatt och varit uppe två gånger och hostat så jag nästan kräkts.
Tror ni man kan hosta sönder äggblåsor? Dum fråga kanske men blir lite orolig.... Tar ju sista hormonsprutan idag så de är ju ett rätt många och stora just nu.
Csillag: men vissa visar utan tvekan plus av dina tester?! Konstigt!
Ja, CB är inte bra, varför kan de inte visa helt blankt istället för det här. Tog ett Doc morris också, hehe fick ett fint jätte brett VITT sträck där..så är inte gravid men har inte heller fått mens. Men illa mår jag och mensvärk har jag så den kommer väl snart, men har haft mensvärk sen i fredags men ingen mens. och nu är det 16 dagar sen äl typ. Den borde ju komma tycker jag...