• Stargazers

IVF Umeå

Det som gör att jag tvivlar på testet är att jag blöder som vid en vanlig mens. Ser ju strecket men kan eller vågar inte riktigt tro det. Får nog skaffa ett digitalt för precis som du Jennyz säger så är det ju inga tvivel vid ett sånt test!

• Stargazers

Testet jag använde nu är ett extra känsligt så jag vet inte om ett CB Digital skulle ge utslag redan? För visst är ett CB "normalkänsligt"?

• Stargazers

Supernova:jag håller fortfarande tummarna för dig! Jag fick mitt första svaga streck i onsdags, RD 12. Idag är jag på RD 14.

• Stargazers

Vågar dock inte tro på det fullt ut. Det kanske ändå är ett missfall med tanke på att jag blöder som vid en vanlig mens. Känns som att det kommer vara negativt om några dagar.

• Stargazers

Jag är på RD 15 idag. I onsdags tog jag ett test som visade svagt svagt positivt. Igårkväll ett som var lite starkare. Och idag också positivt. Så det verkar ju ha ökat de senaste dagarna. Men vet inte vad jag ska tro. Hade ljusrosa flytningar tis-ons, tors och fre rött blod med kanske nån klump i, kollade aldrig så noga med tanke på att jag trodde det var kört. Är nog bara att avvakta och se om testen fortsätter vara positiva. Kliniken sa att man kan ha en vanlig "mens" och ändå vara gravid, men inte känns det ju lovande med blod. Så jobbigt att aldrig riktigt veta!!

• Stargazers

Blöder nästan som vid en vanlig mens, kanske lite mindre. Sen har jag aldrig varit nån storblödare, kan bara ha mellantampong en av mensdagarna, resten mini eller trosskydd. Svårt att veta hur mkt Lutinus-tabletterna påverkar mängden vätska också, har haft mkt flytningar av dem.

Svar på tråden IVF Umeå