IVF Umeå
Jennyz: tack än en gång för dina lugnande ord! Only time will tell... 
Jennyz: tack än en gång för dina lugnande ord! Only time will tell... 
Santa: Hoppas det går vägen den här gången! Besviken blir man oavsett om man trott på det eller ej, men förhoppningsvis blir det inte så!
Ps. Räknar man inte dagen efter ET som ruvardag 1? Så verkar de flesta göra.
Fick ett negativt test idag på RD 9, så himla tråkigt! Vet att det kanske är för tidigt men det känns ändå kört :( 
Supernova: Tack för att du delade med dig, även om det känns kört så kanske det inte behöver vara det ännu. Tyvärr har jag ingen erfarenhet av crinone.
Både igår och idag har det i samband med tablettresterna (Lutinus) kommit ut ljusrosa flytningar i trosskyddet. Inte mycket men man blir ju ändå lite hispig. Jag hoppas det borde vara lugnt så länge det inte kommer rött blod? Nån som varit med om samma sak?
Supernova: Jag hoppas du har rätt!! Jo, jag tog ett test i morse som vid första anblicken var negativt men sedan kom det fram ett svagt svagt streck, men när jag såg det hade det nog gått 5 min så det kan lika gärna vara ett sk spökstreck. Ville testa eftersom jag blev så nervös när det började komma rosa. Håller alla tummar och tår för att inte mensen är på G!
YoCheri: Grattis till ruvningen :)
Tyvärr är det ingen graviditet på G, för nu kommer det rött blod :(( Fy fan vad detta suger! Är så helvetes less på att mensen aldrig kan sluta komma!! Allt känns bara så hopplöst just nu. Kommer det aldrig bli våran tur??
Supernova: Vilken RD är du på? Så länge inte mensen kommit är ju inte chansen borta?! :)
Själv kommer det bara mer blod. Så himla typiskt att den ska vara så himla segstartad just nu, så man hann ju få tillbaka hoppet lite, bara för att kastas ned på marken igen.
Ni som gjort flera försök: Hur fort tar Umeå emot ens negativa besked? Är det någon idé att ringa innan TD? (Har TD 2/10) Vad händer nu? Ska man ner dit igen för ett personligt besök eller kommer man överens över telefon?
Supernova: Okej tack för svar. Känns ju helt värdelöst att fortsätta med Lutinus-tabletterna nu.
Micro: Vi fick själva tycka till om vilken av behandlingarna vi föredrog eftersom det inte fanns något uttalat fel hos mig, så vi valde korta.