IVF Umeå
Nu är jag med i ruvar-skaran!
Hoppas att det fäster denna gång.
Hur var det nu man räknar? Är det från Äl eller från (F)ET-dagen?
Jäj! 
Testet visar fortfarande positivt. Har haft lite problem med att få i mig frukost på morgonen pga illamående och ingen aptit de senaste dagarna...
Hej! varit tyst från mig på väldigt länge sen senaste misslyckade försöket som jag fick blodproppar av. Är nu äntligen på G igen, nedregleringen påbörjade i onsdags.
Grattis till de som fått + under året och vi andra får försöka kämpa vidare. kramar
någon mer som just startat igång nytt försök i Umeå som vill följas åt?
Trex2013- jag har börjar min långa behandling igen i Umeå.. Jag har sprejat sen den 8/9 :) hoppas på bra denna gång..
När sätter du igång?
Trex2013: vad kul att du snart är där :) men tråkigt att du haft problem med proppar :( men denna gång ska vi klara de :)
Jag ska och ta prover den 23/9 så då får vi se om jag får börja med sprutorna :)
Trex2013- de blir menopur, dom som är dom pennor.. Jag är så nålrädd :/ men de har blivit mycke bättre efter alla gånger man har gjort detta.. Första gången vi gjorde IVF så tog min sambo mina sprutor.. :P
Trex2013- hehe ser nu att de är gonal-F jag ska ta, satt på jobbet tidigare och gissade vad de var vi hade denna gång..