• jenads

IVF Umeå

Nektar skrev 2013-11-25 14:26:02 följande:
    Familjelyckan: Beklagar det negativa testet. Håller dock tummarna fortfarande, det kan ha varit för tidigt! Jag har testat plus på dag 9 efter insättning av blastocyst. Har dock inte testat tidigare än så någon gång så vet inte om det skulle ha synts tidigare.

Stargazers: Hoppas hoppas ni får plats! Tycker också det inte borde spela så stor roll om de då satt tillbaka på dag 4 exempelvis om slemhinnan är bra...men det är väl bara att lita på dem som kan sin sak bäst. 

Imorgon har vi bokat ett privat ul eller vul. Det har ju strulat lite grann men småblödningar och flytningar och så. Blir galet oroligt imorgon. Går in i, magiska, vecka 13 på onsdag nämligen! Har nu helt slutat med Lutinus och Femanest, tar bara Folsyra, Gravidvitaminer och Trombyl...läskigt!

jag går in i v 16 på onsdag så jag är precis tre veckor före dig.
  • jenads
    Nektar skrev 2013-11-26 18:34:10 följande:
    Det såg fortsatt bra ut på ul. Kan inte ta in det :) När började det synas på er som lyckats hittills? Familjelyckan: beklagar verkligen, vet hur det känns. Skönt med 3-pack. Mig veterligt ingår det minst 1 et i packet, får ni många ägg kan ni välja att göra extra många fet inom paketet. Dock får ni nog bara frysa in en gång grayis, därefter kostar det 5000 kr har jag för mig...
    vad härligt för dig att det gick bra
  • jenads
    Stargazers skrev 2013-11-30 13:16:19 följande:
    Trex: Okej, hoppas du får svar snart! Och att det är goda nyheter :)

Tack för alla lyckönskningar, jag tror de hjälpte för numera är jag ruvare av en 6-dagars blastocyst :) Nu väntar det ett antal spännande dagar här framöver!
    så spännande stort lycka till med ruvningen
  • jenads

Kristina på kliniken i Umeå här helt fantastisk lugn mjuk förstående sätt. Åsa har jag inte haft med att göra så där kan jag inte uttala mig.

• jenads
    supernova99 skrev 2013-12-14 10:55:09 följande:
    Plus i dag också! Jag är gravid! Snälla lilla stanna
    supernova99 skrev 2013-12-14 10:55:09 följande:
    Plus i dag också! Jag är gravid! Snälla lilla stanna nu därinne. :)

stort grattis Supernova99
  • jenads

trex2013:  vad säger läkarna kommer du att kunna göra mer försök?

• jenads
    trex2013 skrev 2013-12-23 10:49:35 följande:
    Inte en enda läkare har hört av sig så jag har (efter väldigt mycket ringande) äntligen fått tag i en läkare som ska kolla upp om det finns möjlighet.
    Om inte läkaren hör av sig i feb (vilket jag vet att de inte kommer göra, vårt landsting är uselt)  så ska jag återkomma till henne.
    Tiden går lååångsamt. :(

jag håller tummarna för dig.
  • jenads
    äralltupptaget skrev 2014-01-15 23:50:03 följande:
    12 minuter över 12-slaget på Nyårsafton föddes våran lilla Wilma , 3630 gram och 49 cm lång.
    Norrbottens första 2014-bebis! :)

Tänker tillbaka på tiden då man var aktiv själv i denna tråd, då man satt och grinade och kände att allt var hopplöst... . men en dag så blev det min tur!!! Och det kommer det blir för er också!!!

Jag hoppas ni kämpar på , ni som väntar på det där efterlängtade plusset , att ni inte ger upp !!
    Trots alla sprutor, äggplock, vul osv... så är värt det i slutändan !

Kram på er alla och hoppas att det blir baby-boommm i tråden 2014!
    stor grattis så underbart
Svar på tråden IVF Umeå