IVF Umeå
Men snart är det över, och snart är även måndagen här wii hooo.
Ja, fast visst fortsätter man med dssa även efter testdagen vid plus?
Känner du av något i kroppen som skan tyda på plus?
Jennyz: ok...får höra med kliniken im det håller i sig. Hur var dina blödningar och hur länge höll de i sig?
Drömmer om ett barn: tack :) jag har använt stickan om morgnarna i sängen. Flytningarna börjar ge sig nu vad det verkar...blir test imorrn och börjar bli galet nojjig och nervös. Vore så skönt att se ett tydligare plus då!
Jennyz: tack för redogörelsen. Tänk att de orden kan inge hopp!
Mirage: grattis, vad positivt! Nu håller vi tummarna för bra äggkvalitet!
Hela85: när är din td?
Någon fler som fått td 22 dagar efter fet med blasto? Känns som de räknade fel...
Äralltupptaget: förstår dig. Kommer du överraska din kille med testresultatet eller kommer ni ha kontakt då du gör testet?
Santa86: tack så mycket!
Snöflinga: lurar på om de kan ha gått på min senaste cykel som var ostimulerad och var ca 40 dagar lång..men hade ku kortare vid tidigare försök med samma embryon.
Åh, vad kul! Grattis, jag kände det på mig!
Snöpliga: stämmer, har haft tre olika men sist solensten.
Någon sim kan lugna mig gällande öm ländrygg?
Åh, vad kul! Grattis, jag kände det på mig!
Snöpliga: stämmer, har haft tre olika men sist solensten.
Någon sim kan lugna mig gällande öm ländrygg?
Kvinna32: men usch, stackare! Bara hoppas dem har fel! Har du fortsatt tagit test samt haft symptom?
Ringde kliniken i förrgår. De tyckte jag testat för tidigt och tog lite udden av våra förhoppningar...fick iaf den info jag ville ha och tid förul. Igår började flytningarna öka igen och jag ber till högre makter att det fortfarande handlar om sköra slemhinnor. Får se om det kanske blir ett test snart igen eller om vi håller oss till söndag morgon. Håll varsin tumme :)