• Nektar

IVF Umeå

Grattis supernova99!! Vad var det ni hade för bakgrund, något "fel" konstaterat eller bara oflyt? Du fick alltså äl ca1r dagar efter ivf:en då? Vi håller tummarna för en fortsatt mirakelhistoria :)

Äralltupptaget: hur gick det idag? Tänker på er och hoppas på det bästa!

• Nektar

Vackerblomma: håller tummarna hårt för oss båda i höst, någon gång ska man väl få ha lite tur också!

Någon får gärna taort mig från ruvarlistan. Det är ju bnstaterat mf, dock ej slutkonstatetrat

• Nektar

Funkar det bra för er att skriva med mobilen? Inte för mig...

Well. Vi ska på koll nästa v för att bekräfta att allt kommit ut utan komplikationer. Tror och hoppas så är fallet.

Santa86: så spännande på fredag! För mig gjorde det rätt ont, men hade måånga blåsor. Det går säkert bättre för er. Håller dock tummarna för många fina äggblåsor!

• Nektar

Supernova99: flytningar av olika form och färg sägs vara rätt vanligt i tidig graviditet. försök att inte oroa dig!

Vackerblomma: vad dåligt av dem att göra fel, känner jag blir irriterad! Hur länge är det normalt att blöda efter att man hade ont och det kom ut klumpar? Jag blöder ganska oförändrat nu i en vecka. Vad är det som fortsätter blöda?

• Nektar

Grattis hela85! Måste kännas underbart!

Vackerblomma: hmm, ok. Jag har nu blött i tio dagar om man räknar med mfdagen och inget innan dvs när fostret gav upp. Det har dock börjat minska så förhoppningsvis kan de se att det ser normalt ut imorgon på kollen. Vill ha höst nu! Kommer ni sätta in ett embryo?

• Nektar

Grattis hela85! Måste kännas underbart!

Vackerblomma: hmm, ok. Jag har nu blött i tio dagar om man räknar med mfdagen och inget innan dvs när fostret gav upp. Det har dock börjat minska så förhoppningsvis kan de se att det ser normalt ut imorgon på kollen. Vill ha höst nu! Kommer ni sätta in ett embryo?

• Nektar

Äralltupptaget: tråkigt att höra! Grattis dock till att allt ser bra ut med den andre!

Vackerblomma: ok. Vi har fem blasto kvar så det blir ett fet till att börja med, men har inte bestämt om vi vill pröva med två samt när vi drar igång igen. Killen idag visade en tom livmoder. Dock syntes extra slemhinna där hinnsäcken surtit. De trodde den skulle blöda ut inom kort, i annat fall skulle jag höra av mig. Hoppas det är överspelat och ser mycket fram emot lite närkontakt snart...

• Nektar

Supernova99: beklagar verkligen, vet hur det känns!! När började du ana oråd och när blev det konstaterat att det inträffat?

Själv har jag fortfarande flytningar efter mf 2 juni. Sjukt less! Hoppas de munskar under helgen, vill känna mig normal. Trolig tel imorgon med dr S för diskussion om hösten.

• Nektar

IofsGrattis emki!! Håller tummarna :) vul sker oftast i v 7-9 vid ivf.

Stargazers: håller med om att den eviga barndiskussionen bland tjejer är jobbig, man kan verkligen bli väldigt nere...

Ni som fått mf, när slutade blödningen? Putte kvar nu ca 22 dagar sedan den onda dagqen..när fick ni mens igen?Iofs har jag pcos så man vet ju inte om och när man får. Bör iaf få en blödning innan vi gör nästa fet så räknar med slutet av augusti tidigast. Har föresten fått nytt jobb då så är lugnare ekonomiskt sett men kan bli knivigare att undgå att det kommer fram...

• Nektar

Pinglan: det där var intressanta nyheter för mig. Vi har valt betala fet pga att vi trott att det ingår ett fet bara. Ni som harbtalt för frysning kan det ha varit vid andra betalda et? Vore ju super att kunna göra bara ett et och 6 fet, varför har dem inte nämnt det?!

Well: hur går det för er?

Svar på tråden IVF Umeå