IVF Umeå
Svullnaden i magen vill inte ge sig, men nu gör det inte så ont då jag rör på mig längre...
Gud vad jag är negativ i tråden, men jag är så nervös för att bli sämre och måste bli inlagt eller nåt :(
Jag har pratat med en på kliniken nyss för jag hade frågor ang äggen...i lördags när vi skulle sätta in en blasto, så hade det inte riktigt blivit en blastocyst som jag fattade det. Dem skulle odla vidare resten till dag 6 för att se om dem gick att frysa.
Det hade inte blivit några alls till frysen...av 15 som odlades till dag 6....så himla ledsen nu =( Jag hade 34 ägg vid ÄP och inga till frysen.
Jag väntar på att nån från lab ska ringa mig och svara på mina frågor ang ägget dem satte in. Som jag tror så var det säkert inte så bra kvalite på det....Jag har inga förhoppningar kvar på att bli gravid alls nu....
Drömmer om ett barn: Jo det känns lite som ett slag i magen. Jag trodde verkligen att vi skulle få iaf ett till frysen efter 34 ägg!! Jag ska försöka vara hoppfull till den i livmodern, men det är svårt. På nått vis känns det som att vi redan har misslyckats.... :(
Nektar: Ska försöka men det är vårt. Men tack och lov för det nya reglerna som ger oss två landstingsförsök.
Jag pratade med en embryolog för en stund sedan. Det var en tidig blastocyst vi fick tillbaka på dag fem.
Hon sa att det var ett fint embryo men att det hade varit optimalt om det hade kommit till ett "senare" stadie av blastocyst eftersom att det var dag fem. Vet inte vad man ska tro....
Känns som att vi inte ens behöver hoppas. Är så nervös....
Väntrummet
Sprayar
Sprutar
Väntar på ÄP/ET/FET
Ruvar
Gravida
Födda Jockelina: Jag har kört korta metoden med gonal f och orgalutran. Fick ut 34 ägg av 35 blåsor!
Vårt 2012: Gud vad tråkigt!! Jag lider med dig..men hoppas ändå innerst inne att det kanske går vägen iaf!
Idag är jag på Ruvardag 3 Om man räknar ET som RD 0....Någon som haft några symtom på rd 3 som dem vill dela med sig av?
Jag har lite mensvärk till och från samt ömma bröst. Men det har jag haft sen ovitrellen princip så det betyder nog inget!