Tips om dhea
GRATTIS vi4 :) :) :) !!!!!
GRATTIS vi4 :) :) :) !!!!!
Hemulen: tack för omtanken, men jag vet inte, känner mig förvirrad. Svårt mäta då jag haft två av lite olika test. Väntar hem en leverans med 4st First respons som jag tagit tidigare.
Tog faktiskt ett test i morse, samma som den stav jag tog i lördags då jag bara skymtade det där jättesvaga strecket som knappt fastnade på bild. Det visade fortfarande svagt, men tydligare om man säger så. Det hade få gått fyra dagar mellan de testerna. Har ett CB digitalt kvar som jag ska ta senast fredag hade jag tänkt.
Har inga speciella symptom annat än trötthet på kvällen.
Tänk att det bara ska vara hinder. Nu pratade jag med min gyns sköterska och det lät som att det kan vara svårt få utskrivet det jag behöver här i sverige. Hur svårt ska det vara med östrogen och progesteron????
*sucka*
Väntar svar från min klinik i Tjeckien nu. Känner mig stressad då jag bara har så det räcker till imorgon 

Nu har receptet löst sig, men det var inte min privata klinik som levererade. Den läkaren skulle bara skriva ut porgesteron till v.9 och inget östrogen för det såg hon ingen anledning till då det saknades motivering.
Får man bara göra så? Då frångår hon ju min läkares ordination jag fick från tjeckien. Om de nu vill ge mig östrogen så måste jag ju få det.
Ringde sedan till sjukhusets kvinnoklinik och fick prata med en supergullig barnmorksa som lovade att läkaren deras skulle ringa upp. Vilket hon gjorde efter bara 20 minuter. Hon var väldigt trevlig och tvekade inte en sekund med att skriva ut allt jag behövde. Hon tyckte dock att jag hade en hög dos med östrogen, men skrattade mest och sa "stackare"
Så nu finns receptet digitalt på apoteket.
Min privata skrev att jag kunde hämta deras recept om 2-3 dagar. Så väldigt dålig service. inte att de erbjöd sig att faxa in det till ett apotek när de visste att jag var utan. Kommer mejla dem till svar att det inte behöver besvära sig mer för min skull. För just så känns det... att jag är till besvär.
Den ena gråten avlöser den andra. Kom hem från jobbet och jag hade känt att det molde lite i magen. Känner att det rinner till en droppe och går på toaletten. I trosskyddet ser jag en klarröd blodfläck stor som en femkrona. Ropar på sambon och visar. Vi har legat på sängen nu och gråtit i varandras armar en bra stund. Bara inse att det är kört, det jag känt hela tiden ;(