• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • Gutan

Har idag fixat plats i garderoben för bebiskläder, vikt allt och lagt in samt påbörjat packning av BB-väska. Hjälp. Det börjar närma sig.

• Jiie

Eller hur..hjälp!!
    Undrar varje dag vad jag gett mig in på haha

Girls, håll alla tummar, tuttar och tår nu för att igångsättningen blir av på torsdag morgon!
    Jag vet så väl att det finns en risk för att vi blir hemskickade...fy hemska tanke
    Om tre kvällar vill jag sitta där med lillebror och gosa!!

• Jiie

Dåligt vald vecka att snöa på!!! Vi lär ju inte va på östra till 7:30 på torsdag..,
    Varför tappar alla bilister ALLT sunt förnuft när det kommer snö??
    Det är kaos halva vägen in till stan på morgon, blir stopp redan vid 6:30 liksom...

• Gutan

Det är skönt på Gotland. Dels slippa trafikkaoset. Och sen att de aldrig saltar. Vilket gör att folk fattar att de måste ta det lugnt när de kör. Blir också förundrad över vilka idioter det finns i trafiken. Året om iofs :)

• Jiie

Spelar ingen roll här. En del kör som det vore barmark liksom och bara blåser på och ligger upp i röven på en! Blir sjukt irriterad!!
    Men mannen har okejat att någon kör på oss lite lätt bakifrån hehe för vi behöver lacka om kofångaren
    Åh va snällt älskling svarade jag...är skitsugen på det just nu !!

Har varit ute och skottat snö och sandat.... Vi har gemensamma ytor och vårt eget ansvarsområde här så liks bra att få de gjort! Och gissa vad!!
    I vanliga fall kan jag knappt gå och handla utan en enda sammandragning eller att lillebror börjar trycka direkt på revbenen!!
    Och nu tror ni?
    INGENTING!!!!!!

• Gutan

Folk är idioter helt enkelt :) Tycker jag har mycket mindre sammandragningar sen jag slutade jobba.

• Jiie

Du har gått ner i varv liksom!
    Lillebror protesterar nu mot aktiviteten... Höfterna värker lite gött däremot:/ nu blir det gosiga filten, lite såpa, pepparkaksmuffins och julmust!

• sweetbird

Här blir det en dusch sen ringa fl ochfrpga om dom vill att jag kommer in eftersom jag små blödigt i 2 dagar nu, vill veta om det är på gång!

Svar på tråden december bebis 2012