Sommarbebisar i Malmö
Hej alla gravida!
Jag väntar en flicka med BF 18 augusti. Om några veckor flyttar jag och sambon från Stockholm till Malmö och jag hade tyckt att det var kul att få kontakt med lite andra mammor/blivande mammor i området.
Hej alla gravida!
Jag väntar en flicka med BF 18 augusti. Om några veckor flyttar jag och sambon från Stockholm till Malmö och jag hade tyckt att det var kul att få kontakt med lite andra mammor/blivande mammor i området.
hej jag är en tjej på snart 26 år som väntar vår andra pojke BF 26e augusti=)
Fast jag inte bor i Malmö hoppas det okej :) Bor i Eslöv så inte så långt ifrån
Vi ska få en liten gosse som är beräknad till 29de juli
Har 2 tjejer sedan innan :)
Hej hej,
Jag är 30 år och flyttar till malmö i juni och känner inte någon där än.
Bf 31 maj, vi väntar en pojke och det är vårt första barn. Vore jättekul att lära känna andra kommande mammor i malmö. Jag ska föda i köpenhamn (vi bor där nu) och så flyttar vi några veckor efter när det är lite mer ro på.
Nej det är inte så långt :) Tyckte det kan vara kul och komma i kontakt med andra som ska ha barn i närheten
Ja dem tycker det är väldigt spännande spec den äldsta hon älskar att leka och ta hand om mindre barn så hon längtar precis som vi :)
Hej hej igen,
Ja dte börjar närma sig med födsel och jag är faktiskt mammaledig redan nu (känns jättekonstigt men mysigt såklart). Lill-killen ska nog tas med kejsarsnitt 1 vecka innan bf -så han blir med största sannolikhet ett maj-barn.
Vi ska flytta till västra hamnen så det är väl ganska centralt?
Vart bor ni andra?