• babyojag

Sommarbebisar i Malmö

Hej alla gravida!

Jag väntar en flicka med BF 18 augusti. Om några veckor flyttar jag och sambon från Stockholm till Malmö och jag hade tyckt att det var kul att få kontakt med lite andra mammor/blivande mammor i området.

• Svar på tråden Sommarbebisar i Malmö
  • Karse

Nu verkar det som att gruppen fungerar. juhuuu. Solig Det är i alla fall jag + 2 andra som kommit på.

Jag och min man har varit i Malmö idag och kollat lite på vår nya lägenhet (som fortfarande håller på att bli byggd)och ätit vid lilla torget - vi längtar såååå till att flytta.

• babyojag
    Karse skrev 2012-05-04 21:39:16 följande:
    Nu verkar det som att gruppen fungerar. juhuuu. Solig Det är i alla fall jag + 2 andra som kommit på.

Jag och min man har varit i Malmö idag och kollat lite på vår nya lägenhet (som fortfarande håller på att bli byggd)och ätit vid lilla torget - vi längtar såååå till att flytta.
    Jag har lagt till mig själv

Åh vad spännnade. När var det ni skulle flytta?
    Vi flyttar ner den 16/5, längtar också!! 
  • babyojag
    msmalin skrev 2012-05-04 14:24:33 följande:
    Här är en till malmömamma. Har bf 31maj, en liten flicka :). Har sen tidigare tre pojkar och en flicka. Jag bor i Oxie lite utanför malmö.
    Välkommen hit
  • cesse26

Här har jag blivit förkyld och ont i halsen inget verkar hjälpas då jag även fått ont i ryggen . Ska på glukosbelastning på onsdag så hoppas jag känner mig piggare då :)vädret kan vi inte klaga på får se det på ljusa sidan . Letar även för fullt efter en vagn nu då vi sålde vår gamla skönt att ha allt färdigt :)

• Karse

Hej hej alla igen.

Jag har gjort facebook-gruppen sluten - så att bara medlemmar kan se vad som slås upp på väggen. Är inte det ok?
    Tyckte det var bäst så eftersom jag vet att det inte är alla som vill vara helt "offentliga" med baby och graviditet på facebook ännu. Dessutom kan man dela kontaktinfo och göra en bf-lista som bara vi kan se.

För att andra ska kunna gå med i gruppen så har jag gett den en email-adress som man kan skriva till om man vill vara med i fb-gruppen. När man skriver till den så får alla som är medlemmar i gruppen en mail (vi är 5 medlemmar nu). Så alla som skriver här inne får jättegärna skicka en email så bjuder vi in er i gruppen.  

Email-adressen är sommarbaby(snabel-a)groups.facebook.com

Och stoooort grattis till Jay84 som har gift sig! Iiiihhhh, så mysigt! Vi gifte oss också nu när vi blev gravida, så jag är ganska nygift jag också. Jag var ca i vecka 28 när vi gifte oss och det blev så fint så fint.

• Karse

spammar lite igen :)

Jag tror faktiskt fortfarande att man kan söka på gruppen - så för dom som vill gå med; prøva att söka på Sommarbebisar i Malmö och se om gruppen ploppar upp.

• Jay84

Karse: Stort tack! Hade en helt underbar dag igår, synd att dagen redan är slut. Ska iväg på brunch och presentöppning hos svärföräldrarna nu, ska bli kul. :) Grattis till dig också! :)

• babyojag
    Karse skrev 2012-05-06 01:59:37 följande:
    Hej hej alla igen.

Jag har gjort facebook-gruppen sluten - så att bara medlemmar kan se vad som slås upp på väggen. Är inte det ok?
    Tyckte det var bäst så eftersom jag vet att det inte är alla som vill vara helt "offentliga" med baby och graviditet på facebook ännu. Dessutom kan man dela kontaktinfo och göra en bf-lista som bara vi kan se.

För att andra ska kunna gå med i gruppen så har jag gett den en email-adress som man kan skriva till om man vill vara med i fb-gruppen. När man skriver till den så får alla som är medlemmar i gruppen en mail (vi är 5 medlemmar nu). Så alla som skriver här inne får jättegärna skicka en email så bjuder vi in er i gruppen.  

Email-adressen är sommarbaby(snabel-a)groups.facebook.com

Och stoooort grattis till Jay84 som har gift sig! Iiiihhhh, så mysigt! Vi gifte oss också nu när vi blev gravida, så jag är ganska nygift jag också. Jag var ca i vecka 28 när vi gifte oss och det blev så fint så fint.
    Perfekt upplägg! Tack för att du fixade
  • Karse
    LovyDovy skrev 2012-05-06 08:19:12 följande:
    Jag har inte hitta gruppen, jag testar att skicka ett mail!

Har du skickat ett mail? Jag har inte fått något. Pröva annars att söka igen - ibland kommer det bara inte upp när man söker.
Svar på tråden Sommarbebisar i Malmö