• babyojag

Sommarbebisar i Malmö

Hej alla gravida!

Jag väntar en flicka med BF 18 augusti. Om några veckor flyttar jag och sambon från Stockholm till Malmö och jag hade tyckt att det var kul att få kontakt med lite andra mammor/blivande mammor i området.

• Svar på tråden Sommarbebisar i Malmö
  • LovyDovy

Äh, kunde inte skicka mejl från telefonen. Får ta det när jag sitter vid datorn!

• neroupp

hej är det okej att va me i er grupp är inte gravid men fick en son den 29 feb. o mamma kompisar att umgås med under föräldraledigheten hade varit trevligt.. kram sara

• Karse
    neroupp skrev 2012-05-06 20:24:43 följande:
    hej är det okej att va me i er grupp är inte gravid men fick en son den 29 feb. o mamma kompisar att umgås med under föräldraledigheten hade varit trevligt.. kram sara

Ja, självklart får du komma med! :) Säg till om du får problem med att hitta gruppen, så löser vi det.
  • neroupp

kunde inte skicka mail till er i gruppen o kan inte hitta den.. 

• Karse
    neroupp skrev 2012-05-08 20:36:21 följande:
    kunde inte skicka mail till er i gruppen o kan inte hitta den.. 

Hm, det är så himla konstigt att det inte funkar hela tiden.
    Tror du inte att du kan skicka mig ett privat meddelande (alltså till "Karse") med ditt namn och email-adress så prövar jag att "adda" dig till gruppen. Ev måste jag adda dig som vän först (jag heter Charlotte - så att du inte tycker det är konstigt om en Charlotte vill bli vän med dig) men jag tror att det borde gå ändå. Vet att det var andra som också hade problem med att hitta gruppen - men nu är vi 7 medlemmar så det är inte omöjligt. Vet inte helt om det är facebook som är konstigt ibland.

• Karse
    LovyDovy skrev 2012-05-09 15:45:22 följande:
    Har ni fått mitt mail? Är fortfarande inte med i någon grupp...

Hej hej. Näe, det verkar inte funka. :( Pröva att göra som neroupp - skicka ett privat meddelande med namn och email så addar jag dig som vän på fb och bjuder in i gruppen. :) Och jag heter Charlotte.
  • Eltjejen

Hej hej! Är denna tråden fortfarande aktuell?

Fick en liten son den 7 juni 2012, bor på gamla väster i malmö och hade tyckt det var super kul att lära känna lite fler glada mammor..:)

Mvh Linda och Julius

Svar på tråden Sommarbebisar i Malmö