Sommarbebisar i Malmö
Hej alla gravida!
Jag väntar en flicka med BF 18 augusti. Om några veckor flyttar jag och sambon från Stockholm till Malmö och jag hade tyckt att det var kul att få kontakt med lite andra mammor/blivande mammor i området.
Hej alla gravida!
Jag väntar en flicka med BF 18 augusti. Om några veckor flyttar jag och sambon från Stockholm till Malmö och jag hade tyckt att det var kul att få kontakt med lite andra mammor/blivande mammor i området.
Hej! Har letat efter en Malmögrupp länge :)
Jag är 28 år och har BF för mitt första barn den 12/8. Förra veckan fick vi reda på att det är en liten flicka.
Vi bor vid Malmö stadion/pildammsparken, ganska bra läge. Ca 15 min promenad till triangeln o gågatan. Vi har också beställt vagn, en Brio Go. Längtar till vi får hämta hem den. Just nu ligger bebisförberedelserna lite på is eftersom vi ska gifta oss imorgon. :)
Hallå alla (blivande) malmö-mammor.
Nu har jag upprättat en facebook-gruup som heter "Sommarbebisar i Malmö". Den är öppen så vem som helst kan gå med i den (intill vidare i alla fall). Jag tror att ni bara behöver söka på namnet så borde den ploppa upp.
mvh
charlotte
Här är en till malmömamma. Har bf 31maj, en liten flicka :). Har sen tidigare tre pojkar och en flicka. Jag bor i Oxie lite utanför malmö.
Hm, vi prövade med min mans fb-konto att hitta gruppen och första gången gick det inte men andra gången så hittade vi den (tredje gången hittade vi den å andra sidan inte...). Tror bara man ska pröva att söka några gånger. Gruppen är i alla fall öppen så vem som helst kan gå med och alla borde kunna hitta den. Vi ger den bara lite tid.
Babyojag: Tack! :) Det får vi absolut försöka göra!
Karse: Så kul! Ska in och försöka leta upp den :)