Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)
Nja, inte direkt. Den här mensvärken har varit väldigt lindrig emot vad jag brukar ha. Å sen blöder jag nog inte alls lika mycket.
Nja, inte direkt. Den här mensvärken har varit väldigt lindrig emot vad jag brukar ha. Å sen blöder jag nog inte alls lika mycket.
Är de nån här inne som fått sin äl ganska tidigt? Är bara på cd10 idag, å tycker mig känna att det ömmar ordentligt i äggstockarna, men tycker det verkar vara lite tidigt? Sist hade jag på cd18
Jo kanske. Får ta ett test imorgon bitti och kolla. :)
Negativt äl test idag iaf, och tempen ligger normalt så vi har inte missat den iaf! :)
Läkaren skrev till mig igår, att vul denna kur inte är nödvändigt då jag hade äl förra gången (!) jo visst, men HUR ska vi kunna veta NÄR den blir och NÄR vi ska ha sex? Äl test är ju inte i det billigaste laget. Men jag tänker ringa gyn på lasarettet i morgon och be å få komma dit och göra ett vul, så man får veta storleken på äggblåsorna så får man väl räkna själv! ;)
Clearblue, tycker det är det enda som fungerar, dom andra man köper över nätet får jag positivt hela tiden på
Jag litar nog mest på clearblue, med tanke på att jag fått positivt hela tiden med dom andra testen. Två streck brukar det bli på clearblue utan att det är äl, men det är jätte svårt att säga om testen stämmer eller ej. Jag vet att när clearblue visat glad gubbe så har jag verkligen haft ägglossning, som det visat på vul, och blodprover. Så jag har tyvärr inget bättre tips än att kanske fortsätta testa, eller att ni försöker ha sex varannan dag.
Nä men som jag skrev så tror ja att det är svårt att veta om äl testen verkligen stämmer alla gånger. Det blir ju så olika för alla. För mig är det iaf clearblue som har fungerat bäst. Men det är ju bra att rsfus fungerade för dig, såg även att dom var billigare så man kanske skulle ge dom en chans.
Ja visst kan det bli det! Så känns bra att vi får komma på vul iaf på torsdag så får vi se vad det visar. Hoppas du får äl snart!!
Håller tummarna för dig!
Har också funderat på monitorn men har även hört att den inte fungerar som den ska för oss med pcos. Men iofs man ska aldrig säga aldrig! :D
Första gången med enkel kur fick jag ingen äl, har sen ätit 3 ggr dubbel kur å fått äl dom båda första å var in på vul igår ch väntar äl idag/helgen. Detta är min sista gång med pergo vet inte heller vad dom tänkt sig om detta inte fungerar.