• elith

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Stumpan81, om jag var du skulle jag be om att få komma och göra ett vul. Jag fick inte heller nå tillsägelse om att jag skulle det. Jag går hos en privatläkare så jag tog kontakt med gyn på lasarettet och fick göra vul där. Men sen är det ju bra att köra med stickor det gör jag med. Prata med din läkare om att det blivit uppskjutet och om mensen också blir det. Är säkert inte omöjligt att pergotime även ställer kroppen på kant lite!

• elith

Har precis pratat med min läkare. Blir en tredje omgång dubbel kur med pergotime. Men denna gång skulle vi ta ett senare vul och titta hur äggblåsorna växer. Nu är jag bara orolig för att jag inte ska hinna få tag i nån pergo imorn då läkaren måste ringa in det på ett apotek 4 mil från mig. Hoppas nu bara dom har det inne!!!

• elith

Japp, jag fick i uppdrag att skicka adressen till läkaren så han ringer in imorgon. Kruxet var att han inte kan ringa tillex, kronans droghandel eftersom det är privat eller vad han prata om. Bara hoppas på det bästa att det finns imorn!! :)

• elith

Apoteket skulle få in imorgon, och det var ok att börja en dag senare. Är det fler som börjat pergo senare än dag 5?

• elith

Pepsi, ja men dåså! Får du inte komma på vul? Ja men precis är det bättre med en gång. Hoppas han kryar sig snart! Tänkte på det vilket lyckorus man får när man vet att man ska börja med tabletterna igen. Iaf jag. Känslorna går verkligen i bergochdal bana hela tiden. Jag är iaf glad att det verkar som jag får äl av pergotime, nu vill jag ju bara att det ska ta sig. Jag törs knappt berätta för folk i min omgivning, känns som man "jinxar" allting. Men är svårt att vara tyst också då jag är en person som gärna pratar ;)

• elith

Togflera tester som också såg ut sådär jag trodde jag hade äl, men icke :( prova ta ett CB test också och se om de blir pos :)

• elith

Ja :( men köp clearblue också och ta en ån när det andra testet blir starkt? Nej jag tempar inte. Påbörja min tredje kur dag så väntar på att få komma på vul sen, så har jag även köpt CB test.

• elith

Sista tabletterna pergo idag. Andra gången dubbelkur. Nu är det bara och vänta till vi ska på vul om en vecka.

• elith

Masken, har aldrig hört nånting om att det skulle vara förbjudet :O så det tror jag inte.
    Jag ska göra vul på cd 16 iomed att jag fick äl så sent förra gången. Fick då på cd30.

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)