• elith

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Okej nä de är lite tidigt ;D min gyn sa att jag skulle ta ett grav test tidigast om 3 veckor, är ju super lång tid! Ja bara hoppas på det bästa! :(

• elith

Pepsi: Ja fy hatar det! Håll modet uppe, det kommer säkert lyckas igen! Det SKA bli vårat år i år så äre bara! Vad är erat nästa steg? Pergo igen?

• elith

Pepsi, hur många gånger hade du ätit? Om det inte blir av för oss denna gång så antar jag att det blir en tredje omgång med pergo.. Man känner ju lite oro för att det ska sluta med IVF. Men är det så, så är det ju så men undra i såfall hur länge man lär kämpa med pergo utan resultat.. :/

• elith

Suck då börjar ömheten i brösten, innebär mens då... Jaja vill bara att den kommer nu så man kan köra en omgång till pergo...........

• elith

SVH cd45 idag, inget pluss, ingen mens :( men otroligt ont i brösten så antar att mensen kan väntas inom kort...

• elith

Fan rent ut sagt! Då kom mensen :( och gyn mottagningen har stängt för helgen. Då kan jag ju inte börja med nå pergo denna månad, för man kan väl inte börja senare än cd5 nån som vet nå om det??

• elith

Pepsi: ja det är dag 4, men jag bor 8 mil ifrån mottagningen så dom lär skicka med brev hem till mig, å det tar kanske en dag sen lär jag beställa tabletterna på Apoteket som kan ta uppemot 2-3 dagar. Så jag vet inte hur sent man får börja med dom? :S jag tror verkligen att jag hade äl för 2 veckor sen då jag fick utslag på test, kände verkligen av det med men det ville väl helt enkelt inte ta sig den här gången :(

• elith

Pepsi, går hos en privat gyn, å sist jag ringde om nytt recept skicka dom det hem. Hehe bor i en byhåla på vischan hihi! Men tanken slog mig att jag borde kunna åka till närmaste småstad (ligger 4 mil ifrån) och kolla där isf! Har två att välja mellan då och nån borde ju ha! :)

• elith

Stumpan81, har du inte fått komma på vul å se om det är några ägg och hur stora äggblåsorna är? Det kan ju hända att äl kommer senare. Jag fick göra vul på dag 13, hade då äggblåsor som var mellan 8-10 mm. Då fick jag rådet att bara köra med äl stickor. Men det blev precis som dina hela tiden svaga. Sen har jag en app på telefon, och enligt den skulle jag ha äl, å jag hade lite små känningar så jag tog en chansning och gjorde äl test som visade glad gubbe!

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)