• choklaa

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Pepsi: då hoppas jag och håller tummarna. När ska du till läkaren??

• choklaa

Pepsi: känns bra men jobbigt samtidigt. Hade extremt kraftiga värkar i lördags. Så jag höll på svimma av smärta så det skrämde upp mig lite. Har BF på torsdag. Men hoppas varje sekund på att bebis vill komma innan :) eller i alla fall under helgen.

Maken är i väg måndag till fredag dagtid på super viktiga möten så de går ej att ställa in. Så jag är grymt nervös nu :)

• choklaa

Pepsi: ingen bebis än. Kraftiga sammandragningar men de vill ej bli till värkar. Så om inget hänt fram till fredag blir det igångsättning.

• choklaa

Snart ska ni se håller ni era små guld klimpar i famnen :) håller tummar och tår för er och följer er resa tills denna tråden stängs ner :)

• choklaa

Håller med att viktminskning kan hjälpa. Då jag samtidigt som jag körde pergotime hårdbantade och då tog de sig.

• choklaa

För exakt 1 åt sedan tog jag min första pergotime tablett och trode att jag aldrig skulle bli gravid. nu ett år senare sitter jag med en skatt i famnen! Så tjejer ge ej upp snart snart är det massor med plus i den här gruppen!

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)