Pepsi skrev 2012-08-08 12:03:56 följande:
Tack för att ni finns tjejer!
Känns så skönt och kunna skriva av sig, pratar mycket med sambon, men när han inte är hemma det är då det mörka kommer ifatt en. Och prata med mamma tex, det går inte...blir bara arg och irriterad. Stackars mamma :P
Ja, hur går det? Jag blöder fortfarande men mycket lite, efter i måndags kan det inte vara mycket kvar och blöda ut.. Så det går åt rätt håll iallafall. Ibland ser man det positivt, att det liksom inte var meningen för att det var nått fel på´t men sen blir jag så less för att jag var så himla glad och lycklig och det raserades på bara en timma i söndags. Det saknar jag!
Nu har jag börjat peppa mig med att jag inte fick ägglossning på första försöket, men det gick på andra. Så att det är likadant med detta! Att andra gången ska gå bra! Kan ju hoppas att man har rätt!
Har varit hemma från jobbet, jobbar som undersköterska och då måste man ju alltid vara på topp, och har inte direkt känt sig på topp. Så imorgon ska jag jobba en natt sen ledig 3 nätter. Känns lite lagom.
Mina arbetskamrater visst inget om graviditeten. Så vet inte om jag ska berätta om missfallet. Får se hur jag gör.
Underbara Pepsi, tanker pa dig.
Jag haller tummarna for dig att det kommer ske ett mirakel. Kan saga att jag borjade bloda nar jag var i vecka 4-5 ca en vecka efter att jag plusade. Kom en dag sen var jag nojjig och fick vanta till vecka 7 da VUL skulle goras och dar inne lag den lilla krabaten.
Sa ge ej upp. Det kommer ga bra for dig gumman,.