choklaa skrev 2012-06-06 14:13:37 följande:
Underbara Emmie02: Ett stort grattis :) Vad var det jag sa :)
Är så glad för din skull. Vi plussade på vår första kur också. Dock är det just nu väldigt jobbigt, när man känner av så mycket och man vet ej hur det ska kännas och inte kännas att vara gravid.
När hade du ägglossning?
Och i vilken vecka är du då?
Känns så skönt att någon mer plussade denna månaden så vi kan följas åt. Samtidigt som vi stöttar alla andra :)
Tack :) trodde aldrig att det skulle ta sig på första kuren trodde inte att jag var en utav dem men tydligen :) Ja jag förstår, känner inget alls mer än vanliga mens symptom som ömma bröst, lite molvärk och allmänt svullen. Trodde att när vi väl lyckades så skulle det kännas ordentligt men det kommer väl som ett brev på posten snart förstår jag, kanske ska vara glad över att slippa symptom än så länge :P
Men är lite rädd att allt inte ska gå som det borde, men som min syster sa, tänk att allt ska gå bra vilket det förmodligen kommer att göra. Så jag försöker men det är långt tid kvar tills man kan känna sig lite säkrare iallafall :)
Jag hade första positiva äl testet för precis 14 dagar sen, sen visade de plus i tre dagar för att sen bli negativt så någon gång under dessa dagarna fick vi till det så borde vara i vecka 2-3 nudå :) Du då? Har för mig att du ägglossa helgen innan jag fick min äl :)
Helt underbart är det, och hoppas alla som inte lyckats denna månaden ser att det faktiskt fungerar :)