• lillajag82

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-23 10:49:11 följande:
    Jag tror mer det handlar om att personerna själva ser sig som mer djuriska och identifierar sit med sitt husdjur?  De jag diskuterat med som är zoofiler har förövrigt haft en oerhörd kunskap och förståelse för sina husdjur och brytt sig betydligt mer om dem än vad gemene svensson gör.
    Om de bryr sig om sina djur så skaffar de en artfrände till djuret som gör att djuren kan kommunicera med varandra på deras eget språk.. 

jag bryr mig om min lilla katt som ligger just nu i knäet på mig..hon är 4 månader gammal..när hon börjar löpa  så vet jag att hon kommer vara hemskt jobbig och hoppa upp i mitt knä och trampa och lägga svansen åt sidan.. antingen låter jag kastrera henne eller så låter jag en hankatt sätta på henne och hon får då ungar.. 

jag hade hade aldrig klarat av en kissemisse som sprungit omkring superstressad och galt natt som dag
    jag hade inte heller gillat att försöka bli av med kanske 20 kattungar VARJE ÅR....en zoofil had däremot tyckt det var ett bra sätt att tillfredställa sin lilla katt med diverse grejer att stoppa upp i underlivet på henne.. 

jag tycker det mest humana är att kastrera katten. man kan tycka att det mest humana hade varit att låta henne vara en vildkatt istället för att det är så det är menat från början...men alla vet ju hur illa katter far när de är vildkatter...

Jag vet att zoofiler gärna vill ha ett kärleksfullt förhållande med ett djur..det vill jag också.. 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 11:13:14 följande:
    Så du tror att alla zoologer som tror att djur kan vara kåta per automatik är zoofiler?
    inte vet jag...men jag antar att de ser djur som varelser som tydligen har ett sexliv ja..

men och om djuren är kåta? Är du inte ,som högre stående än djuret , förnuftig nog att låta djuret ha sex med sin artfrände? Djuret vill ha sex med dig? och? Då sätter du djuret på plats.. man är inte så vrickad att man uttnyttjar djuret väl? Jo jag kallar det uttnyttja eftersom djuret inte kan förstå konsekvenserna av sitt handlande med det kan en människa! 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 11:40:20 följande:
    Men skärp dig. Jag tycker det är äckligt att ha sex med djur. Men det är fan inte äckligare än att avla djur efter hur vi tycker de ska se ut på deras bekostnad, inte äckligare än att slakta djur och äta upp dem, förslava dem, ta ifrån dem deras barn föratt stjäla deras mjölk, tvinga dem till konster, testa medicin, droger och kosmetika på dem, använda dem som redskap i olika tävlingar och sporter, mjölka dem på varenda krona utan att de knappt får vård osv osv osv. Vilken jävla dubbelmoral att gemene svensson skulle vara ett dugg bättre än en zoofil. 
    Jag håller med dig! 
    Som högre stående så uttnyttjar människor systematiskt djur och det är det som gör mig fly förbannad!
    Det inkluderar sex med djur tycker jag...jag vet inte vad du tycker?

dubbelmoral finns det verkligen gott om ja..

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 12:42:34 följande:
    och vem är du till att bestämma när djuret tar skada? DE PRATAR EJ! bara för att de inte gillar de betyder inte att de kommer göra motstånd. de kanske inte fattar vad som försigår, vad vet jag. allt är bara spekulationer, vi kan omöjligt veta vad de tycker och känner då de inte kan kommunicera. varför ta risken att utsätta stackars djur för något som potentiellt kan vara skadligt eller ofrivilligt?

jag har en ide! knulla en människa som alla andra NORMALA människor gör, en frivillig en såklart.
    så sant så...
    iden låter logisk eftersom en människa är en människa och djur är djur...

diggar de att djuren inte kan prata tro?  
  • lillajag82
    pluralfamilj skrev 2012-04-23 12:58:45 följande:
    ok. det här var den andra gången någon tar upp homosexualitet som exempel.
    ska vi bena lite i begreppen här! homosexuella går inte att likställa med sexuella fetisher...

det är 2 personer som med samtycke har en relation.  

att försvara zoofiler med att framhäva "deras kärlek till djuren" är ju exakt samma sak som när pedofiler hävdar sin kärlek till barnen dom förgriper sig på. det har ju noll betydelse, förstår du inte det?  en pedofil får vara hur jävla kär i lilla sixten han bara vill, han FÅR ändå inte ta sig rätten att utnyttja honom för sexuell vinning. 

jämförelsen med heterosexualitet och våldtäkt är bara befängd. så om pedofilen är ömsint och inte gör allt lite mjukare så är det mer okej? ett övergrepp är lika mycket övregrepp även om det sker under "Mildare" omständigheter... sen så går det lägga till misshandel och grov våldtäkt därefter i lagens namn. 
    TACK!! Du är klok som en bok! 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 13:49:13 följande:
    Fel.
    Igen.

Inte speciellt klokt sagt och det är inte det du är ute efter utan MEDHÅLL!
    Så om du törs(?) vara ärlig så säger du som det är den här gången!
    Det är väl klart jag vill ha medhåll! 
    Jag tycker FORTFARANDE att de som har sex med djur uttnyttjar djuren för sina egna sexuella intressens skull...
    eller du tror att djur har en förmåga att tänka i termer som att..
    (omg jag är så kåt på matte idag..jag juckar lite mot hennes ben idag så fattar hon vinken..hon är så SNÄLL som tar hand om alla mina behov...vem fan behöver andra hundar?? Jag bara undrar!? Matte knullar både mig och sin man..)

lägg ner va...jag är inte intresserad av att byta åsikt öht...

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 13:46:27 följande:
    haha ja jag börjar misstänka det.. det gillar väl att vara lite dominanta.. djuren bara ligger där o tar emot som de små slynorna de är!

Kräks 
    FEL! Hunden är vansinnigt kåt på dig! Den har juckat mot dina ben någon gång i förmiddags...det ger dig rätten att sätta på den...Du har ingen tanke alls på att skaffa den en kompis och para sig med...det är bättre med en riktig människofitta eller människokuk istället! ( spyr lite jag med)
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 13:56:48 följande:
    För det första är det en jäkla skillnad på hur vi behandlar djur och barn i samhället så den jämförelsen är helt befängd, det går inte att jämföra djurhållning och djurskyddslagar med hur vi behandlar våra barn.
    Skillnaden mellan barn och djur är också att vi vet att barnen mår dåligt av sex med vuxna, det är vetenskapligt bevisat. Sådan bevisning finns inte när det handlar om tidelag utan människor som vill kriminalisera  har oftast som främsta argument att "Det är sjukt och äckligt" och det är fel grund att kriminalisera något på.
    Det finns djur som tar skada när ett pervo sätter på den i röven...har sett rätt många exempel på det.. 
    Är de zoofiler eller är de något annat?  

tillskillnad från andra olika sexgrejer så skadar man inte varandra.. 
    BDSM, scat,piss och annat avvikande gör man inte när man vet att man absolut inte kan skada någon med det. Människan man har sex med här är med på sakerna...

Ett djur som inte reagerar kanske inte ens vet vad fan det är som händer? 
    Liksom ett barn eller en död människa...
    Det är DÄRFÖR folk lägger sin åsikt om att sätta på djur gör man inte för djurets skull utan för sin egen njutnings skull..
  • lillajag82
    Ellaria skrev 2012-04-23 13:50:37 följande:
    Men fattar du inte? Ett djur som inte vill göra något visar tydligt att den inte vill.
    Om man tänder på att sätta på mindre vetande varelser är man ett pervo...och det är övergrepp i allra högsta grad!! Det borde införas en lag om det liksom en lag mot att man sätter på en förståndhandikappad som inte bättre vet finns genom att man då kan döma pervot till fängelse för sexuellt uttnyttjande eller våldtäkt.
    .Är det moralpanik om man tycker att en människa med normal intelligens uttnyttjar det faktum att en förståndshandikappad vill ha sex men att man innerst inne vet att den förståndshandikappade rimligtvis inte kan förstå konsekvensen eller handlingen av det?
  • lillajag82
    lillajag82 skrev 2012-04-23 14:23:03 följande:.
    .Är det moralpanik om man tycker att en människa med normal intelligens uttnyttjar det faktum att en förståndshandikappad vill ha sex men att man innerst inne vet att den förståndshandikappade rimligtvis inte kan förstå konsekvensen eller handlingen av det?
    Och varför i hela världen kan man inte applicera det på djur? 
    De  är ju uppenbarligen mindre intelligenta än människor...
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator