• lillajag82

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-23 18:45:16 följande:
    Men vad är det som fattas i ditt huvud?
    Berätta för mig! Var, när, hur, har jag sagt att jag är zoofil?

Det finns bara i ditt huvud i din fantasi och är det någon som är sjuk i den bemärkelsen att zoofil är sjukt så är det DU!
    Tyvärr men du är inte riktigt riktig...
    Hahaha..läs mitt senaste inlägg till en anonym som tror jag pekat ut denne som zoofil....svaret passar även dig! 
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-23 19:05:42 följande:
    Om man vill höja upp vår mat och kläder till "mänsklig" status så nej, man har då inte alla i stallet.
    Nej det är sant... man ska inte förmänskliga djur...
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-23 19:05:42 följande:
    Om man vill höja upp vår mat och kläder till "mänsklig" status så nej, man har då inte alla i stallet.
    Vad jag förstått så är inte djurens rätt lika fanatiska som djurrättsalliansen...
    De kämpar ändå tycker jag för en bra sak. Djur ska vara djur men också respekteras för det..
  • lillajag82

Jag har lärt mig en sak på detta forum och det är att JAG är en Zoofil och alla andra som är zoofiler INTE är zoofiler.
    De som tycker Zoofilers handlingar är helt ok är INTE zoofiler.

Duktig flicka eller vad? ;-P

Jag tänker svara den enda här inne som verkar vara vettig i skallen och det är tjejen som kan tänka sig att ha sex med hundar.
    (Kan inte komma ihåg ditt namn just nu och jag skriver med mobilen och ser inte iheller)

Nej.. Jag har tyvärr ingen ursäkt för ankan och hönan (eller vad det nu var) för jag såg aldrig den..jag återkommer om det..
    Du har alldeles rätt om att jag nu kan tänka mig att djur kan tänka sig ha sex med människor.
    Jag gratulerar dig till att det tydligen bara är du som kan läsa på detta forum! ;-D

Jag är vetgirig och kommer läsa på om detta så mycket jag bara kan. Jag bad flera stycken här inne om länkar. Jag har ställt raka frågor om hur en Zoofil funkar och då har folk tolkat det som att jag pekat ut DOM för zoofiler.. jag bara undrar liksom.. Och är det då någon som säger att jag " ska få det hett om öronen" så shoot!!! Det jag vill är ju att få kunskap om det..

Jag vill också passa på att be om ursäkt till TS som tydligen har lämnat tråden.
    Det var nog inte tänkt som en tråd där folk diskuterar Zoofiler.

• lillajag82
    lykantrophona skrev 2012-04-23 21:45:11 följande:
    Förresten, den här artikeln berättar att mellan åren 1985-2001 fann de 51 fall av "interspecies courtship" (dvs, uppvaktande beteende mellan arter) hos två släkten av delfiner utanför Bahamas. www.trustedpartner.com/docs/library/000059/He...

Just ja, en bild på sån där "fruktansvärd djurporr". Här med en tvättbjörn på hund. www.mating.tv/mating/f9/image5/coondog1a.jpg (inte kan någon neka att ståndet syns?)

Sen går det att hitta information på wikipedia, inklusive att vår mänskliga art kan ha hybridiserat med andra primater tidigare i vår evolutionära historia. Så "tidelag" är kanske en del av vårt genetiska arv.
    en.wikipedia.org/wiki/Animal_sexual_behaviour#Cross_species_sex

Sen att "djur inte kan kommunicera" är ren bullshit, vilket alla som umgåtts med djur vet. Ett djur kan visa obehag, nervositet, rädsla, smärta, lika väl som den kan visa lekfullhet, kåthet och välbehag.

Hur skulle ni annars veta, ni som hävdar att djur inte kan kommunicera, huruvida hunden vill leka, eller om katten vill bli klappad?  Kroppspråk, kallas det.
    Det där var MYCKET intressant! 

Klart att djur kan kommunicera! Det jag har fått framlagt för mig är djur kan visa smärta på olika sätt. Vissa kan bli helt apatiska. Och då har det sagts att Zoofiler då tolkar sitt djur som att det skulle vara okej att sätta på den. 
    Eller en Zoofil skapar ett så kärleksfullt förhållande med djuret att de absolut inte skulle kunna missta sig? 
    Vad händer den dagen zoofilen uppenbarligen har misstolkat sitt djur så att den har tagit psykisk skada? 
    För det borde kunna vara möjligt att misstolka ett djur eftersom vi inte har samma kommunikation? 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-24 07:58:59 följande:
    Vad händer med alla hundägare som inte kan tolka sina djurs signaler?
    Din fråga är retorisk på så sätt att det finns massor av djurägare som inte kan tolka sina djur där djuren tar skada på ett eller annat sätt. Så du borde svara på din egen fråga  vad händer?
    Det jag vill komma fram till är om zoofiler ( inte alla djurägare) alltid kan vara så bergsäkra på att man kan tolka sitt djur på ett korrekt sätt? 
    Vad händer den dagen utvecklingen kanske gått framåt och man kommer fram till att djuret tar psykisk skada av att pippa med en människa?  

Med människor är det ju enkelt... 

Jag menar dessutom inte bara hundar utan även hästar,kor,grisar mm..
  • lillajag82

Ermenegildo!
    Så jävla gott skrivit!

Jag har sympati för de som vill pippa djur.
    Jag äcklas fortfarande men har insett att det naturligtvis finns människor till allt och så även djur tydligen. Störda individer? Inte nödvändigtvis såklart. Det beror på hur man ser det. Sexuella läggningar finns det gott om. Likaså fetischer. Sen kan man alltid undra vad det bottnar i. Och då gäller det både djur och människor.
    Vi är nog lite "störda" allihopa på något vis. P

Tack lykantrophona för dina kloka svar. Du fattade vad jag menade och svarade på frågorna på grund av din kunskap och inte dina egenskaper (eller vad man ska kalla dig, har ju ingen aning vad du vill kalla dig)

Tack för mig!

Och stor kram till TS!!

• lillajag82
    raider skrev 2012-04-25 21:06:38 följande:
    Du har förbrukat mycket förtroende som har har gett dig, mycket om inte allt.

Var glad om han inte polisanmäler dig för intrånget och jag hoppas att du bad om ursäkt med löften att du aldrig mer kommer begå så pass grova övertramp.
    men fan skärp dig! 
    Poliserna hade garvat ihjäl sig!  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-25 22:32:05 följande:
    Om det är någon som gjort fel är det du. Du borde be HONOM om ursäkt för ditt olaga dataintrång!
    Du också! Skärpning! 
    De hade lagt ner efter ett par timmar. Och skrattat hela vägen när de kastat det i papperskorgen! 
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-26 16:47:58 följande:
    Det finns en risk att det skulle läggas ner "i brist på bevis" eller nått liknande trams, det gör det hela inte mer lagligt eller ts beteende mer rätt.
    Sant! Framförallt om man ser till det moraliska. Visst ska man inte snoka. Då litar man inte alls på sin partner. 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-27 00:48:18 följande:
    Vad vet du om det? Är du åklagare? Det spelar ingen roll om det leder till åtal eller inte. Har du en gång anmälts för ett brott, så finns denna att se i polisens register...
    tillåt mig att skratta bara...
    Jag tror det är ytterst få som tänker anmäla sin partner för sådana grejer.
    Då skulle polisen fan inte ha något annat och göra i det här samhället än att sätta dit de som gluttar lite i sambons dator för att de är lite svartsjuka, misstänksamma eller whatever..

som sagt...anmälan läggs nog ner ett par timmar senare med ett antal hånskratt  och det kommer inte synas ett skit på något belastningsregister!

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-28 02:38:19 följande:
    Skratta du, jag förstår att du inte begriper bättre...
    Du lever i din egna lilla värld där partners anmäler varandra till höger och vänster för saker som hade tagit upp hela polisens tid...finns det inte viktigare saker här i världen tycker du? eller begriper du inte bättre? 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator