• lillajag82

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-23 17:40:21 följande:
    Nej tack du, jag är inte brottsling och föredrar de lagliga metoder som står till buds.
    ojdå....fördomarna haglar!!!! 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:41:59 följande:
    Du ljuger inte lite nu?
    Ingen tror på dig nu...
    näpp..jag ljuger inte om att jag vill bli påsatt av en hund...tro det eller ej!! haha...

problemet är att människan inte skaffar sig en annan hund som den kan fortplanta sig med.. 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:43:41 följande:
    Så vilka tvingar djuren att para sig och jucka i naturen?
    Eftersom juckandet inte är tecken på att de vill utan tvingas så undrar jag hur du tänker och var diu hittar denna "fakta"
    DR?
    vaddå vilka tvingar djuren att para sig ute i naturen? 

Juckandet som en hund gör mot dina ben eller armar är ett tecken på att hunden vill dominera dig!! 
    slå upp i en hundbeteende bok så kanske du lär dig någonting! 

Men tänker man sig djur som potentiella sexpartners då tolkar man juckandet på ett helt annat sätt! 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:44:10 följande:
    Vi har lärt oss av dig!
    Amen så bra då!!

+1  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:51:01 följande:
    Fördomar? Du kanske skulle börja läsa en tidning ibland eller se någon dokumentär? Du verkar helt ovetande om vad dessa extremister håller på med. Pinsamt svag omvärldsbevakning. Du kan ju börja med att lyssna på nedanstående, så ändrar du dig strax skall du se.

"I Göteborg, Stockholm, Malmö och andra städer har aktivister från Djurrättsalliansen lyckats få butiksägare att skriva på kontrakt om att sluta sälja pälsprodukter. Djurrättsalliansen är den organisation som syns och hörs mest såväl i medier som på gatan – och de säger att de bara utövar påtryckning med demonstrationer och andra lagliga metoder. Men Kalibers granskning visar att kopplingarna till personer som använder sig av hot, skadegörelse och trakasserier är tydliga. Och kontrakten som butiksägarna motvilligt skriver på bygger näst intill på ren utpressning och bedöms som olagliga. Reportrar: Ola Sandstig och Magnus Sandelin Researcher: Linnéa Hambe Producent: David Gustafsson"

Lyssna på: Kaliber 20101121

Man tackar så mycket för upplysningen.. 
    Djurens rätt är väl kanske mer troliga...

Vad vet du om mitt dagliga intag av diverse medier..?
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:53:57 följande:
    Du verkar inte bara ha svårt för biologinm utan även läsförståelsen.
    Vi har lärt oss HUR man sprider fördomar. Du tolkade det som något bra men är ruskigt bortgjord.

+2.
    wow...duktigt bortgjord för att jag inte delar en Zoofils eller dennes kompanjoners värderingar och sexualmoral? 
    jaja..då får jag väl vara det då!  

Jag tolkar ingenting.. jag bemötte ditt påstående om att jag är stolt över att ha lärt er fördomar..
    Jag tror inte det är jag som uppfann fördomarna ....  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:55:03 följande:
    Kalle Anka, Bamse och Stålmannen.
    haha! försöker du vara rolig så har du misslyckats..
    försöker du provocera har du också misslyckats... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:56:33 följande:
    Det du ger sken av här, ger mig bilden av ett totalt vakuum. Av just den anledningen presenterade jag en länk där du kan bilda dig litet. Programmet är bara 30 minuter långt, men rejält kärnfullt. Undersökande journalistik när den är som bäst. Glad
    Dina bilder du får i huvudet kan jag inte styra över...haha

Men du tack så jättemycket för länken... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:58:51 följande:
    Jaa faktiskt.
    Fetischer i sig skadar inte och det faktumet i sig gör inte att omgivningen per automatik utsätts för lidande.
    Du har moralpanik av gigantiska mått.

Jag hoppas att du inte har greppat vad det är du försöker prata om....
    Jag pratar om människor som tror sig kunna se signaler hos djur som att de är med på att ha sex...
    Jag pratar också om människor som vill ha kärleksförh¨llanden med djur.

Hur vet du att du att du inte skadar djuret fysiskt och mentalt för att du väljer att tolka difusa signaler från djuret?
    Visste du att det inte går att bevisa att hundar och djur inte tar skada  psykiskt av sex med människor? 
    Varför vill man riskera en sådan sak om man är djurvän?  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:07:20 följande:
    Har h*n? Att du ens svarar på inlägget visar på motsatsen...
    Har du läst vad jag skrivit från start...?
    Inte?Då kan jag  upplysa dig om att jag har svarat nästan varje person som velat diskutera med mig... 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator