• lillajag82

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-23 18:08:17 följande:
    Blir du stolt över dig själv när du sprider dina fördomar såhär? Begår påhopp och tillskriver egenskaper?
    Det där du tycker att andra inte ska göra mot dig!

Eftersom du har sån exceptionellt dålig förmåga att tolka text + inte läst biologi så kan du inte ha gått mer än 4-5 år i grundskolan. I andra trådar kallas sånt för både pack och WT.  Vad anser du om det?
    Tala om för mig vilka fördomar jag har när jag skriver att Zoofiler vill ha sex med djur och kärleksförhållanden och kompanjonerna tycker det är helt i sin ordning..?
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:08:17 följande:
    Eftersom du har sån exceptionellt dålig förmåga att tolka text + inte läst biologi så kan du inte ha gått mer än 4-5 år i grundskolan. I andra trådar kallas sånt för både pack och WT.  Vad anser du om det?
    Vad jag anser om pack och WT på familjeliv har jag ingen åsikt om.. 
    Man är alltså WT och pack om man inte läst biologi? Oj då....tack för upplysningen! 
    Mig veterligen snackades det aldrig om tidelag på biologilektionerna...

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:16:46 följande:
    Du pratade om fetischer sen att du inte begriper vad det är du snackar om är en annan sak.

Ta reda på fakta innan du börjar jiddra nästa gång.

Hur vet du att du att du inte skadar djuret fysiskt och mentalt för att du väljer att tolka difusa signaler från djuret?
    Upprepa frågan och utveckla den. Som den är skriven nu anklagar du varenda hundägare för att vara djurplågare men det var nog ditt syfte....
    Ja jag pratade om fetischer...jag vet vad jag snackar om och det är Tidelag...

Vilka fakta är det jag ska plocka fram? Hur Zoofiler funkar? Hur djur funkar? 
    Jag vet hur Zoofiler funkar och hur de ser djuren..

Hur vet du att du inte skadar djuret psykiskt och fysiskt genom att älska med den? Det finns tydligen inga direkta bevis på t ex det psykiska planet..hur vågar man då riskera sitt djurs välbefinnande om man nu är en djurvän? 
    För den kan ju inte snacka med dig eller hur? 

Det jag menar med signaler är att djur kan visa på olika sätt att den kan ha ont t ex genom att bli apatiska. Zoofiler och andra påstår att djuret endast inte vill ha sex om den inte sliter sig eller liknande. 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:33:29 följande:
    Jag snackar om fetischer det är tidelag.
    Du kommer att få det hett om öronen....
    Ok..give it to me!! Jag ÄR nyfiken...

Jag är okunnig kanske och då tycker jag att ni ska berätta hur det är att vara en zoofil..hur de tänker o.s.v

Igår t ex fick jag en länk som tyvärr inte fungerade...
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:35:23 följande:
    Är detta ditt argument för att zoofili skulle vara rätt? Dvs att det inte är mer fel än något annat? Patetiskt. Det är ju som att säga att vi krigar runtom världen hela tiden, och därför har jag rätt att döda dig
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:17:40 följande:
    Så nu ska du tala om för alla som svarar dig att de ska läsa allt du spammat sönder tråden med innan du behagar att svara?
    Diskutera eller dra till sandlådan.
    Jag svarade på varför jag svarade på ett inlägg där det påstods att jag var provocerad...inget annat! 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:45:13 följande:
    Goddag yxskaft!
    godkväll godkväll! 
    Vet du ens vad jag svarade på?  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:46:22 följande:
    Lillajag är zoofilen i den här tråden som försöker tvätta sitt anse4ende genom att anklaga alla andra för att vara det. Hon gör det på ett sätt som få troll klarar av.
    Jag har aldrig sagt någonting om att ni skulle vara zoofiler.. 
    om ni är läskunniga så har jag skrivit att tidelag utförs av zoofiler OCH ATT DET FINNS DE SOM OCKSÅ TYCKER ATT TIDELAG ÄR HELT I SIN ORDNING!

vad i hela friden är problemet??  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:38:10 följande:
    Tänk om man har sex med en tjej som efteråt säger att hon sugit av och blivit slickad och påsatt av en st bernard :(
    Ja tänk om....hela jävla världen faller väl inte för det eller?
    äckligt för vissa och helt ok för andra...

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:48:02 följande:
    Djur är ting.

Ting kan ägas.

Det man äger har man nyttjanderätt till.

Många människor nyttjar sina ting fel.

Det är fortfarande deras ting, att du ogillar hur någon använder sin egendom gör inte att dennes egendom plötsligt blir din.
    Själv ser jag djur som individer med personligheter...
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator