• lillajag82

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-22 18:49:32 följande:
    Och jag kontrade med att du inte vet vilka du tjäbblar emot och deras sexuella läggning.
    Men berätta, jag har missat.
    Var säger och vem berättar om sin läggning i tråden?
    Den som inbillar mig att det minsann var en ståpitt på hunden i youtube klippet och prompt hade åsikten att hunden hade en sexuell avsikt. Ser man hunden på detta vis så ser jag det som okunskap om hundar alternativt en läggning åt zoofili hållet. Hunden reagerade på en doft eller så var den på och skulle dominera. Den kan göra så regelbundet ju äldre den blir för att säkerställa rangen i flocken. 

Vad andra beträffar så tycker jag det är väldigt ädelt av er att vara så öppna för dessa människor.
    Jag klarar det inte eftersom jag har moralpanik...

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 18:42:57 följande:
    Håll dig till topic.
    Tråden handlar om zoofili och inte pedofili!
    Läs om och läs rätt.. 
    förstår du inte var jag vill komma så behöver du inte kommentera..
    Jag har moralpanik och ser djur som offer för människans makt över dom..
    liksom de har makt över barn och döda människor, i ett sexuellt syfte..

• lillajag82
    raider skrev 2012-04-22 17:42:42 följande:
    Nu orkar jag inte slå upp den igen, voven hade stånd.

Att hunden försökte kåta upp henne för att få samarbete (slicka henne på rygg och mellan benen) har säkerligen inget med sex att göra.
    Här är ett exempel på en skribent som tyckte sig se ett stånd i videon..
    jag såg ingen pitt överhuvudtaget faktiskt..

Läggning eller inte läggning åt det hållet har ju inte med saken att göra..
    det är hur du tolkar innehållet i videon...

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 19:11:40 följande:
    Nej fel. Igen.
    Du tolkar och läser inte det andra skriver så du har inte rätt att prata om att tolkas rätt.

Vad har du att tillägga i sakfrågan?
    sakfrågan om djur vill knulla människor... 
    om arter som har sex över artgränserna.. 
    tja..jag vet inte riktigt vad du vill att jag ska tillägga..

vad andra skriver ser jag.. de skriver att de ser en pitt på en hund..hundar vill visst knulla människor och så vidare.. jag läser om ankor som sätter på gäss osv...

det enda jag kan tillägga är att jag inte ser djur på ett sexuellt sätt och att jag inte kan förstå hur man kan tolka djurs sätt mot människor och varandra på ett sexuellt sätt..

zoologerna..vad tror de det beror på att djur sätter på varandra över artgränserna.. 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 19:21:22 följande:
    Om det synts en pitt i videon hade youtube plockat ner den eftersom de också lider av moralpanik men för var och en med analytisk förmåga så farmstår det klart vd det är fråga om. Vill du se en video med hundpitt i så finns det många att välja på där också.
    säg det till dom som vill se hundpittar istället..

jag har analytisk förmåga och har dessutom någotsånär kunskap om vad hundar menar när de juckar mot ben och armar och andra kroppsdelar... 

det beror helt på hur du toolkar det som sagt.. antingen ser du det sexuellt eller så gör du det inte.. vad är det du inte förstår...
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 19:17:01 följande:
    Din sanning är alltså allmängiltig?
    För det är det du skriver att eftersom DU inte sett något så finns det inte, bara du har rätt.

Ja, det är så fördomsfulla människor resonerar.
    Läggning har allt med det här att göra, förstår du verkligen inte det eller spelar du bara nu?
    Det visades förmodligen ingen pitt för då hade de tagit bort videon. 

ja jag menar också att läggning har med det här att göra..men vissa tycker inte det...

jag ser inget sexuellt med det och andra gör det...

fördomsfulla människor kan ju finnas på andra hållet eller hur... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 19:29:29 följande:
    Nej, det är ingen tolkningsfråga det är bara en fråga om vad man kallar det. 
    vad kallar du det...
    har du sett videon...
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 19:34:38 följande:
    Förmodligen.... Din sanning är allmängiltig igen.
    Jag kommenterade din fördomsfullhet, inte andras. Ta åt dig av det jag säger istället för att skylla på andra.
    antingen syns det en pitt i en video eller också inte.. har man ögon att se med kan man bedömma det...haha..du har verkligen svårt att förstå va...
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-22 19:34:42 följande:
    hahaha, du har verkligen inte sett det minsta lilla av det vad du predikar emot

Jag kan vissa dig många brudar där tjejen särar på benen och voven börjar frenetiskt slicka och går loss, tror däremot inte att det skulle bli så populärt här
    well...du har ingen aning om vad som pågår bakom scenen sen va...
    de tjejer jag pratat med om det här som verkligen gillar tanken på att få sin fitta slickad har i början mutat sin hund med godis...sen inbillar de sig att hunden är kåt.. 

jag är inte vän med dom numera nä...
  • lillajag82
    Indianica skrev 2012-04-22 19:35:03 följande:
    Att människan har moral och att människan har fördomar är alltihop nödvändigt. Moralen är t ex en kompass för rätt- och fel, t ex: Jag bör inte ha sex med en hund hur snygg jag än anser att den är, eftersom den inte kan prata med mig och berättar om sin syn på saken".

Människor emellan är vi ju oftast jävligt noga med att vill man ha sex så ska det ske med samtycke och vi säger nej om vi är ovilliga, men en katt kan t ex inte säga "nej", vilket beror på kattens anatomiska munutformning. Jag förstår inte varför vi ska börja tulla på de reglerna som gäller i den mellanmänskliga internaktionen, bara för att det gäller djur...?
    wow..en vettig människa i tråden..
    ja jag har moralpanik och har kanske spårat ur lite men det är tack vare anstormningen av anonyma som ifrågasätter om jag har ögon eller inte... 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator