• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-22 22:09:29 följande:
    Du borde verkligen gå med i djurrättsalliansen. Du verkar asgrym (och söt)
    Ni kanske borde arbeta mot kastrering av oskydliga djur istället för att hindra djur bete sig efter sitt eget tycke. 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:14:32 följande:
    Jag har inte sagt något om djurplågeri... 
    det jag tycker är fruktansvärt äckligt är zoofiler som reducerar sig själva till djur och låter tex bli att kastrera sin hund för att kunna ha en chans att sätta på den...

Köp en till hund som de kan pippa loss på istället..!! 
    Det är dör jag tycker zoofiler är vidriga..de tänker på sig sjölva i första hand och sedan lindar de in det med ord som att man är en sann djurvän om man tillfredställer alla behoven...jag vill bara spy på sådana kommentarer... 
    Kan du bemöda dig att svara på mitt inlägg 642 nu eller ska du fortsätta att vägra svara på det som är obekvämt?
    Anonym skrev 2012-04-22 21:59:40 följande:
    Du kommer aldrig att förstå eftersom du inte vill det.
    Du ser perversion och sen tar det tvärnit i tankeverksamheten. Jag menar inte det so m ett påhopp utan det är så du tänker.
    Vill du verkligen förstå måste du börja med att definiera djurplågeri.
    Rimligen handlar det om ett djurs lidande och att  det är en annan sak än det tråden diskuterar.

Svara ärligt. Vill du förstå eller vill du skrika ut din avsky?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 22:09:29 följande:
    Du borde verkligen gå med i djurrättsalliansen. Du verkar asgrym (och söt)
    Den typen av terroristorganisationer tycker jag man skall hålla sig riktigt långt ifrån... Klara kopplingar till de idioter som kastar färg på tanter i päls, och hotar ägare av pälsaffärer. Usch!
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:14:32 följande:
    Jag har inte sagt något om djurplågeri... 
    det jag tycker är fruktansvärt äckligt är zoofiler som reducerar sig själva till djur och låter tex bli att kastrera sin hund för att kunna ha en chans att sätta på den... 
    Är det att reducera sig att se sig som ett djur? Du verkar inte ha så höga tankar om djur.

Om en hund själv fick välja, tror du den vill bli kastrerad eller tror du den hade velat leva ut sin sexualitet?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 22:15:32 följande:
    Den typen av terroristorganisationer tycker jag man skall hålla sig riktigt långt ifrån... Klara kopplingar till de idioter som kastar färg på tanter i päls, och hotar ägare av pälsaffärer. Usch!

Vi måste statuera exempel ibland! Och ja vi behöver fler medlemmar som menar allvar, och som tar upp djurens försvar då de själva ibland inte klarar av det själv utan blir plågade av pervon
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 22:10:17 följande:
    Om det är det du vill så verkar du kontraproduktivt.
    Därför att du sprider hat, skam och skuld omkring dig och ju mer sånt sprids desto mindre är chansen att människor söker hjälp.

Vet du vad effekterna av hetsjakten på pedofiler är?
    Att människor är rädda för spöken och att pedofilerna själva inte söker hjälp därför att de redan är "stämplade".
    Så effekten har alltså blivit att det är fler pedofiler ute i samhället som kan begå övergrepp eftersom de inte har kontakt med någon form av terapi.

Så det är det du vill? Att fler övergrepp ska ske?
    Grattis, du har lyckats!
    Äh du bara svamlar! Andledningen till att peddofiler inte bryr sig är sådana som du som är så förstående...
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:26:17 följande:
    ...ett sexualliv tycker jag är magstarkt att tycka att ett djur har..  
    Pudelns kärna, nu pun intended
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:27:25 följande:
    tack!! Jag borde det verkligen..
    Jag värnar definitivt om djur.. jag är vegeterian också..

Hugger balarna av dem ibland bara eler låter du någon annan sköta det åt dig?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:39:18 följande:
    Nä...nu är det dags att krypa till kojs...börjar bli lite väl tramserier här.. 
    Hundkojan?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator