• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Leiben skrev 2012-04-22 21:01:42 följande:
    den här tråden är så irriterande att jag inte orkar läsa hela.

1. På fl skriver någon något (ofta patetiskt)  och sedan skriver 30 till samma sak i rad. meningsfullt!

2. Att snoka kanske inte är helt ok. alla gör inte helt ok saker men i förhållande till att ha djursex på datorn är det fan ingenting. om min man skulle snoka i min dator skulle jag bli sur. om han hade haft djursex på datorn skulle jag nog få en kris.

3. Att ha sex med djur är stört och dessutom skadligt för djuren. punkt! 
    Eller så kommer någon in och skriver vad just den tycker och verkar tro att det ha någon betydelse.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 20:54:10 följande:
    Bevisa.
    Bevisa att sexuella akter alltid är sexuella?
    Det är elementär biologi.
    Sensualism däremot är en helt annan sak och tråden avhandlar om det så tugga i dig 60 sidor så får du bevis.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 21:05:08 följande:
    Eller så kommer någon in och skriver vad just den tycker och verkar tro att det ha någon betydelse.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 20:59:48 följande:
    TS, om du finns kvar i tråden. Oavsett vad alla snackar om här så behöver du inte tycka det är ok att din man kollar på djursex. Förutom att det är olagligt finns många andra aspekter som man verkligen kan diskutera om de är ok - inte bara köra på att allt ska accepteras som "naturligt" eller vad man nu vill få det att verka. 
    Skärp dig!

Det är inte olagligt att titta på djursex.
    Det är inte olagligt att inneha djurporr.
    Det är inte olagligt att ha djursex.

Det är olagligt att snoka på någons dator!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 21:06:55 följande:
    Bevisa att sexuella akter alltid är sexuella?
    Det är elementär biologi.
    Nix, du har nog inte pluggat så mycket biologi alls. Inte heller beteendevetenskap eller psykologi. Tänk så enkelt det vore om allt var svart eller vitt. Tjohopp.
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-22 21:10:15 följande:
    Snart kommer dock dessa handlingarna också att bli olagliga vilket jag tycker är förträffligt bra!
    Like!!
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 21:12:54 följande:
    det var ju just det...läser du ens vad jag skriver..sidan var spärrad för det var barnporrsida...

Jaså? Iofs så länkade jag länken från en sida som heter existenz, det kanske var ett tag sen den funkade.. Fuck it! Du har ändå fel
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 21:11:42 följande:
    Har du testat eller antar du bara...

om jag får en varning eller rättare sagt ett meddelande om att man anmält sajten fär barnporr så får man väl tro på det..det är totalspärrat och länken funkar inte för mig den säger bara acess forbidden...
    Äh, jag glömde ett ögonblick att det är bruden med alla fördomar som talar som säger "Det existerar inte" och sen "Ja men det där är ett undantag".

Nu är du överbevisad igen och hittar på ett lämpligt litet undantag. faktum kvarstår att om du trillar in på barnporrsidor tillhör du ett pedofilnätverk. Sånt som FL samarbetar med polisen om.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 21:11:42 följande:
    Har du testat eller antar du bara...

om jag får en varning eller rättare sagt ett meddelande om att man anmält sajten fär barnporr så får man väl tro på det..det är totalspärrat och länken funkar inte för mig den säger bara acess forbidden...
    Vad synd då. Då får du väl fortsätta leva i din okunskap tyvärr. En dag kanske du inte hinner blunda för verkligheten
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-22 21:10:15 följande:
    Snart kommer dock dessa handlingarna också att bli olagliga vilket jag tycker är förträffligt bra!
    Troligen inte. Frågan utreds och det är osannolikt att regeringen helt plötsligt skulle anse att vår lagstiftning ska baseras på moral istället för objektivitet.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator