• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

lillajag82 skrev 2012-04-22 20:05:14 följande:
    nu vet jag inte vad du syfta på..vad det är jag skrivit som är så himla rigid..
    jag skriver att hundar  ofta visar sin dominans genom att jucka..även tikar..
    vad är det mer du stör dig på..
    Det du har skrivit. Gå tillbaka och kolla om du är osäker. Du skriver hela tiden att det ÄR på ett sätt. På DITT sätt. Allt annat är vidrigt.

Ofta är ord du nämner först nu och i andra fall kommer du med krystade bortförklaringar. Du må vara analytisk men inte i denna tråd och detta ämne.
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-22 20:37:15 följande:
    Jag upprepar än en gång; varför draren människa ned byxorna och ställer sig naken framför ett djur? Till skillnad från ankor och katter har vi människor rimligen kläder på oss. Vad är det med ett djur som gör er så kåta att ni måste låta dem knulla er? För ni kan ju inte förneka att det är på ert initiativ för mig veterligen kan inte djur klä av en människa kläder.
    Nej, djuren tar helt enkelt chansen när den uppenbarar sig, se tex inlägg #361
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 20:11:37 följande:
    Se på egen risk. Detta är tydligen från England! 

Dina teorier kommer inte hålla alls, det är fullt frivilligt från vovvens sida. 

motherless.com/00E1004

Ja den såg inte ut att bli tvingad eller lida MEN det är ändå fel, människan står över de andra för att vi förstår konsekvensen av våra handlingar
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 20:46:09 följande:
    Ja den såg inte ut att bli tvingad eller lida MEN det är ändå fel, människan står över de andra för att vi förstår konsekvensen av våra handlingar

Men nu var ju frågan ifall hunden blev tvingad eller inte, eller mutad som lillajag82 trodde!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 19:58:06 följande:
    Det ÄR sexuellt.
    Bevisa.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 20:55:24 följande:
    fan..länken funkar inte för mig...det är dessutom en barnporrsida..jag skrev www.motherless.com och fick upp en varning om barn porr

lust och länka igen...
    Varför vill du se en länk där en hund knullar en tjej bakifrån? Varför inte bara acceptera faktum att en del hundar gör det med glädje.
  • Anonym

TS, om du finns kvar i tråden. Oavsett vad alla snackar om här så behöver du inte tycka det är ok att din man kollar på djursex. Förutom att det är olagligt finns många andra aspekter som man verkligen kan diskutera om de är ok - inte bara köra på att allt ska accepteras som "naturligt" eller vad man nu vill få det att verka. 

• Anonym
    fan..länken funkar inte för mig...det är dessutom en barnporrsida..jag skrev www.motherless.com och fick upp en varning om barn porr

lust och länka igen...

hahahaaa troligt, då hade det inte gått att gå in på den
  • Anonym
    Leiben skrev 2012-04-22 21:01:42 följande:
    den här tråden är så irriterande att jag inte orkar läsa hela.

1. På fl skriver någon något (ofta patetiskt)  och sedan skriver 30 till samma sak i rad. meningsfullt!

2. Att snoka kanske inte är helt ok. alla gör inte helt ok saker men i förhållande till att ha djursex på datorn är det fan ingenting. om min man skulle snoka i min dator skulle jag bli sur. om han hade haft djursex på datorn skulle jag nog få en kris.

3. Att ha sex med djur är stört och dessutom skadligt för djuren. punkt! 
    Äntligen någon med huvudet påskruvat på rätt håll. Tackar.
  • Anonym

lust och länka igen...
    Men lägg av!
    Man trillar inte ner på barnporrsidor bara sådär. Det är en hel vetenskap hur man kommer åt den men du verkar veta exakt hur man gör. ^^
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator