• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-22 21:38:34 följande:
    Tidelag

Är det inte sjukt att sex med djur är tillåtet i Sverige? Gustav Fridolin lade in ett förslag om att det ska bli förbjudet enligt lag. Men vet ni vad? Det gick inte igenom för majotiteten svarade nej till förslaget! Är det inte riktigt sjukt? Vem är det egentligen som sitter i ledningen i vårt land? Att ha sex med djur är djurplågeri!
    Nej det är det inte per automatik. Ni måste tänka logiskt och inte låta era känslor ta över om ni vill att era argument skall tas på allvar.

Om jag sätter på en katt så är det tack vare storleksskillnaden smärtsamt för katten, det är djurplågeri och det är reglerat i lag, en lag som existerar i detta nu.

Om jag sätter på en större hund så kan det vara djurplågeri om hunden blir stressad av det.

Om jag sätter på Blenda i hagen så är det inte djurplågeri då hon är van vid rejälare doningar. Blenda lider inte av det eftersom hon är ett djur och inte ser det som varken rätt eller fel utan endast upplever fusiskt obehag/icke obehag.

Ni projicerar era egna moraliska värderingar på situationen och då ni tycker att det är förkastligt (vilket ni är i er fulla rätt att tycka) så utgår ni ifrån att djuret plågas men det är ett logiskt fel.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 21:38:34 följande:
    Tidelag

Är det inte sjukt att sex med djur är tillåtet i Sverige? Gustav Fridolin lade in ett förslag om att det ska bli förbjudet enligt lag. Men vet ni vad? Det gick inte igenom för majotiteten svarade nej till förslaget! Är det inte riktigt sjukt? Vem är det egentligen som sitter i ledningen i vårt land? Att ha sex med djur är djurplågeri!
    Nej men det vore sjukt om den lagen antogs igen.
    Att förbjuda det som väcker moraliska äckelkänslor hos vissa är sådant nazzarna sysslade med och inget vi ska göra. Det moraliskt förkastliga blir inte per automatik plågeri även om det är den sanningen du vill se.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 21:44:01 följande:
    konstigt. Jag känner flera hundar som brukar sysselsätta sig med den sexuella typen av juckande på döda ting. Nog för att detta är ouppfostrade hundar som inte blivit tillsagda, men ändå.

Att det har sexuella kopplingar krävs inget geni att räkna ut när hunden lämnar "spår" på kuddarna....

Vill bara göra det klart att jag inte på ngt sätt är för tidelag eller anser att det ska vara lagligt. Det jag ville peka på är att jag inte tror hanhundarna lider...
    Alla utom hundägarna själva verkar veta det. De kanske tror det är deras män som runkar i kuddarna
  • Anonym

GÅ MED I DJURENS RÄTT! Så vänder vi allt sjukt

Djur är liksom människor kännande varelser med intressen och behov som måste tillgodoses. Vi kan aldrig acceptera att man ser på djuren som varor, som ting för människor att utnyttja efter eget godtycke. Djurens Rätt vill vara djurens röst i samhället och försvara deras rättigheter.

Djurens Rätt är uppbyggt enligt klassisk folkrörelsemodell med lokalorganisationer som bas och en riksstämma som högsta beslutande organ. Riksstämman väljer en förbundsstyrelse som till sin hjälp har en riksorganisation med avlönad personal och nationella arbetsgrupper.

Gå med du också för djurfns bästa

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 21:46:11 följande:
    Nej det är det inte per automatik. Ni måste tänka logiskt och inte låta era känslor ta över om ni vill att era argument skall tas på allvar.

Om jag sätter på en katt så är det tack vare storleksskillnaden smärtsamt för katten, det är djurplågeri och det är reglerat i lag, en lag som existerar i detta nu.

Om jag sätter på en större hund så kan det vara djurplågeri om hunden blir stressad av det.

Om jag sätter på Blenda i hagen så är det inte djurplågeri då hon är van vid rejälare doningar. Blenda lider inte av det eftersom hon är ett djur och inte ser det som varken rätt eller fel utan endast upplever fusiskt obehag/icke obehag.

Ni projicerar era egna moraliska värderingar på situationen och då ni tycker att det är förkastligt (vilket ni är i er fulla rätt att tycka) så utgår ni ifrån att djuret plågas men det är ett logiskt fel.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 21:50:05 följande:
    Varför ska djuren inte kastreras om de uppenbarligen lider av att inte bli påsatta eller sätta på? 
    Varför skall djur katreras alls bara för att djurägare skall kunna ha djur? Snacka om att sätta sig över djurs rättigheter. 
  • Anonym

jag har träffat massor av brudar som gillar hundsex, precis som jag själv gör även min fru har och blir slickad ibland av vår hund själv gillar jag att få anus slickat så jävla skönt , frun har knullat med vår dotters handhund men det gjorde hon i smyg och berättade först ett tag efteråt . gissa om jag blev kåt då........

hälsn Pet boy

• Anonym

Hur sjuk får man bli?

Svårt att definiera vad som är sjukt utifrån endast moral.

Vems moral är mest rätt?

Hanhundar är extra svåra att resonera över då de är framavlade till att trivas i människors sällskap och ser sig som en del av människoflocken.

En hona som erbjuder sig är sak samma ifall hon är människa eller tik för hunden.

Då har vi bara kvar moralen. Är det rätt att göra så? Jag vet inte.

Är det rätt att styra över vilka valpar som får leva och vilka som måste avlivas för att de inte följer rasstandard?

Är det rätt att, i vissa delar av Kina, äta hundar? Jag vet inte.

Det gäller att bita sig lite i tungan över vad som är sjukt eller normalt.

Kom ihåg, vissa människor finner allt utanför sovrummet med lampan släckt för sjukt.

Nånstans för någon är vi alla mer eller mindre sjuka.

• Anonym

jag passade min granes hund och låg och solade han kom fram till mig och började siffa på min slida kändes skönt jag drog av min bikinin så han kunde slicka mig ordentligt var jätte skönt fick snabbt orgasm

• Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 21:50:05 följande:
    Varför ska djuren inte kastreras om de uppenbarligen lider av att inte bli påsatta eller sätta på? 
    Det är ju det zoofilerna hetsar upp sig över...
    eller är det så att pervisionerna tar över och man ser sin chans att uttnyttja djuret? 

Jag är lite nyfiken på tankegången hos de här djuren eller människorna eller vad de nu vill kalla sig för..

Jo vissa ser sig som djur och tycker då det är helt ok att sätta på sin hund eller katt eller liknande.. 
    Du kommer aldrig att förstå eftersom du inte vill det.
    Du ser perversion och sen tar det tvärnit i tankeverksamheten. Jag menar inte det so m ett påhopp utan det är så du tänker.
    Vill du verkligen förstå måste du börja med att definiera djurplågeri.
    Rimligen handlar det om ett djurs lidande och att  det är en annan sak än det tråden diskuterar.

Svara ärligt. Vill du förstå eller vill du skrika ut din avsky?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator